Graag jullie mening over de meisjesnaam Elsemiek..... Er zijn hier al veel namen langs gekomen maar allemaal twijfels erbij. Nu kwamen we deze naam tegen. Voor een jongen zijn we er lang uit, meisjesnaam is echter een crime. Het moet passen bij grote zus L.i.a.n.n.e..... Misschien hebben jullie nog andere suggesties? (nienke, jolijn, marjolein zijn oa een aantal namen die het net niet zijn geworden)
Else of Elsa vinden we niet mooi. Net of de naam niet 'af' is. Maar misschien heeft iemand nog suggesties?
Ik vind Elsemiek helemaal niet verkeerd. andere suggesties : Annemijn Ellemiek Madelon - Madelijn Esmijn Ingelot Philomijn Xanderijn
Elsemiek kan prima bij L.ianne. Misschien als alternatief Ellenoor of Elsemarie of Elsemarijn / Elsemijn?
elsemiek vindt ik een beetje gek...ellemieke beter en staat leuker bij lianne, ook vindt ik jolijn daar toch heel goed bij passen
Elsemieke vind ik persoonlijk leuker dan Elsemiek. Zonder e klinkt de laatste lettergreep voor mij nogal hard. Met e vind ik de naam liever klinken (sorry moeilijk uit te leggen )
Ik vind Elsemiek erg leuk. Ken een paar meiden die zo heten en dat zijn leuke, vlotte meiden (daarom heb ik een goede associatie ermee, denk ik). Vind Elsemiek stoerder klinken dan Elsemieke. Gaan voor Elsemiek als je daar een goed gevoel bij hebt.
Ik vind het een prima naam, maar heb er zelf niets mee. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Van je andere opties vind ik Jolijn het leukst.
Nee , niet mijn smaak . Andere optie die ik wel leuk vind. Lianne & Annemijn Lianne & Rosalie Lianne & Jolien Lianne & Robine Lianne & Esmee
Ook niet zo fan van, maar jullie moeten het toch zelf beslissen, maakt niet uit wat anderen vinden toch?