Hallo, we komen er niet uit We hebben een dochtertje dat Nienke heet, en verwachten nu een jongen. Mijn vriend heeft een lijstje: thomas, thijs, luuk, teun, tijn, niels en jens. En ik heb een lijstje: stije, sil, lucas, julian, cas, bjarne. We vinden elkaars lijstjes helemaal niets, misschien hebben jullie een idee? Alle suggesties zijn welkom. alvast bedankt!
Nienke en Tuur. Wij hebben onze zoon Tuur genoemd en iedereen vindt de naam helemaal leuk. Vooral omdat hij niet zoveel voorkomt. Als ik het lijstje van je man zie past hij er wel bij hoor! groet, Jeanine
leuke site is naamkunde.net rechts onderin staat een gedeelte over voornamen. Als je de naam van je dochter in typt zie je de meeste voorkomende brooers en zusjes namen daarbij in NL!
Leuke tip Douglas... ik heb meteen even gekeken, altijd handig. De jongensnamen die bij onze Jelle tevoorschijn kwamen vind ik niet super (sommigen passen ook niet bij de achternaam), bij de meisjesnamen stond heel typisch de naam die Jelle gehad zou hebben als ie een meisje zou zijn geweest op nr 1! Nienke stond ook in het lijstje zag ik, en toen werd ik nieuwsgierig, heb ik Nienke ingevuld om te kijken wat er dan tevoorschijn kwam. En toen kwam Jelle dus op 1 als jongensnaam. Romara, Jelle dus misschien?
Ik dacht meteen aan Nienke en Luuk of Luc of Lucas (dat kort je toch snel genoeg af naar Luuk haha) Nienke en Pascal Nienke en Martin Ik blijf Nienke en Luuk toch het leukste vinden.
ja idd leuke site, bij ons komen ook de namen naar voren als broer en zus die wij in het hoofd hebben voor jongen of meisje
Ik vind thijs en Lucas leuk bij nienke passen, maar andere namen kunnen ook, gewoon doen wat je leuk vindt!
Grappig die tip van Douglas... Ik type onze meisjesnaam in en daar komt als nr. 2 onze jongensnaam bij tevoorschijn Bij Nynke... Merijn misschien leuk voor een jongen?