We hebben nog geen namen, nog tijd genoeg ook. Toch wil ik even jullie mening.. Deze namen staan vanaf de vorige zw al bovenaan ons jongenslijstje. Onze dochter heet A.nn.e. Welke vinden jullie het leukste? Andere opties zijn ook welkom!
Ik stem per ongeluk simon maar ik bedoel Luuk zo heet mijn 8 weken oude zoontje! Ik vind het een stoere naam
Tnx! Over Bram twijfel ik nu.. Was er eerst weg van, maar nu een jongetje op het kdv zo heet en dat helemaal geen leuk kindje is, heeft dat een beetje naar smaakje. Zijn moeder vooral irriteert me mateloos trouwens, maar ja. Jammer dat je zo ineens anders over een naam kan gaan denken he.
Ik vind Luuk het fijst klinken. Bram ook wel leuk. Andere ideetjes: Boris Daan David Giel / Chiel Gijs Hugo Job Joep Joris Koen Lucas / Lukas Niek Niels Oscar / Oskar Pim Rik / Rick Roel Siem Stef Sten, Stan Teun Thijs / Tijs Victor / Viktor
@7michelle7: tnx! Zitten veel leuke tussen, maar helaas veel vrienden/familie! Niels vind ik ook wel leuk. Die onthoud ik ff!
Vandaag gehoord dat we per 1 dec een nieuwe leidinggevende krijgen. Mijn direct leidinggevende.. en wat denk je? Zijn zoontje heet Luuk! Pff.. maakt het niet makkelijker.
Ik vind ze geen van allen geweldig maar als ik moet kiezen dan gaat mijn stem naar Sven. Bram vind ik vreselijk..