Cadence of Caydence

Discussie in 'Babynamen' gestart door dinh, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nu hebben we een nichtje over de vloer en die kijkt naar The Troop op Nickelodeon. En dan kijk je toch wel met een half oog mee. Heel leuk, een van de personages, heet daar Hayley. Zo leuk, dat die naam nu steeds meer opvalt.

Goed, een andere personage, gespeeld door Malese Jow, heet daar Cadence. Uitgesproken als KAY-dens

Cadence | meaning of Cadence | name Cadence

Nu is het een van Schotland afkomstige naam, afgeleid van Caden. Maar als je Kaydens moet spreken, lijkt mij dat Caydence een betere spelling is. (anders moet je dan weer uitleggen hoe je de naam moet spellen.)

Wat is jullie mening?

2. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Caydence staat voor mij heel raar. Cadence is volgens mij echt wel een bekende naam, gewoon ook van het ritme , Engelse woord dus.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Cadence, gewoon zoals het hoort. ;)

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Cadence!
    Geen letters erbij verzinnen, dat vind ik zo raar en maakt het alleen maar lastig. Het is een gewone naam die voor zover ik weet altijd als Cadence wordt geschreven.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik zou Cadence uitspreken als ka-dens eigenlijk. Dus ik snap je dilemma.
    Ik vind zelf Caiden een erg mooie naam - en met die S er achter wat vreemd ;) . Maar ik zou dan toch denk ik de voorkeur geven aan Caidence boven de originele spelling.

6. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0

sluit mij aan ;D.

Deel Deze Pagina