Hopelijk is er iemand die ons kan helpen met vernoemen. Onze beide dochters hebben als 2e naam een vernoeming naar mijn zus en schoonbroer. Lou van Marlou en Julie van Julien. Nu willen we de derde graag vernoemen naar mijn andere schoonbroer Arnaud (arno), maar we komen er echt niet uit. Het liefst blijven we wel dicht bij de echte naam dus het liefst 3 of meer letters. Wie heeft er ideeën?
Arnaud/Arno Gewoon Arnaud of Arno of: Aron Jarno Arnoud Arnold Arnd Arend Roald Ronald O, jullie weten uiteraard nog niet of het een jongetje of meisje wordt... Dus het moet een jongensnaam of meisjesnaam zijn, afgeleid van Arnoud/Arno? Meisjesnamen (die vind ik in dit geval lastig): Anna Arnika Annika Anniek Dora Dorien
We weten inderdaad nog niet of het een jongen of meisje wordt, het is voor de 2e naam. Arno is de uitspraak van de naam, het is een Franse naam. Jarno vind ik wel een hele leuke!! Naud heb ik ook aan gedacht maar dat wordt dan uitgesproken als Noo. Meisje is inderdaad al helemaal lastig...
Voor een jongen Aaron Andor Andro Aran Arndt Arne Arnold Arnor Arnoud Bjarne Donar Doran Erno Jarne Marno Nando Nino, Neno Noah Noar Noé Nol Odran Roan, Roar Ronan Rordan Rudo Thibault Voor een meisje Ananda Anara Andra Anne Annora Anona Aude, Auda Audra Audrey Aura Aurora Meraud Minoo / Minó Mireau Nanna Noa Nona Ona / Oona, Oda Onora Rana Rona Runa