Nee ik vind Dio niet leuk. Inderdaad wat volks. Dion vind ik wel heel leuk! De associatie met Celine heb ik totaal niet.
Jaaaaaaaa! Ik dacht ook gelijk aan Ronnie James Dio en hoopte al dat het geen vernoeming naar de rapper zou zijn gewoon doen, hartstikke stoer toch!
Ik ken een Tio (miss vind je dat ook leuk?). Dus ik ben aan de klank gewend. Vind t wel leuk, ik heb de associatie met god bij Dio.
Ik vind hem niet leuk. Inderdaad een volkse associatie. Nio vind ik bijvoorbeeld leuker. Maar de andere naam die jullie hebben (hadden?) vond ik echt heel mooi om het nog even makkelijker te maken
Dit! Daarom zou ik er zelf nooit voor kiezen. Maar vind het ook niet een heel gekke naam ofzo. Kan best denk ik
Vind m eigenlijk best leuk, Dion wel net iets leuker. Vind dat als het voor jullie goed voelt en passend bij jullie dat veel meer weegt dan wat andere vinden.
Het is ook zo lastig! We hebben DIE naam al zo lang, dat hij wel direct bekend lijkt als ik m ergens zie staan. Maar zoals ik al zei: we maken een beknopt lijstje, en als we er voor de bevalling nog niet uit zijn, kijken we na de bevalling wel wat het beste bij hem past.
Op zich wel leuk maar heb wel meteen associaties met de (overigens erg leuke) rapper Dio. Daardoor zou ik deze naam niet zo gauw aan een blank kindje geven (weet niet of dat bij jullie zo is). Zeg maar net als dat als ik zou weten dat ik een gekleurd kindje zou verwachten ik het ook niet Pien of Joep zou noemen De naam an sich vind ik wel lekker vlot en stoer
Ahhhh van harte @kleinepien ! Kon ik volgens mij vanmorgen nog niet aflezen aan je banner Ben erg benieuwd naar de naam! Geniet van je kraamtijd
Dankjewel! Het is uiteindelijk toch Ilan geworden, de naam die we eigenlijk al de halve zwangerschap in gedachten hadden.