Hallo allemaal We zijn erg blij met jullie reacties op eerdere vragen, daardoor zijn we aan het twijfelen geslagen. We hebben een dochter Liz R. en we zoeken daar een leuke meisjesnaam bij. We waren er bijna 100% zeker van dat het Noor zou worden maar twijfelen toch weer. Wat vinden jullie: Liz en Noor Liz en Jikke Liz en Fem Liz en Ise Liz en Jade Benthe vinden we ook een leuke naam, maar als je de klemtoon verkeerd legt dat krijg je Ben Te. Hebben jullie dat ook? Ik hoop op reacties. Groeten Suze
Hoi Suze Dit is mijn mening: Liz en Noor --> érg mooi, Noor/Nora vind ik een supermooie naam Liz en Jikke --> Jikke vind ik persoonlijk minder Liz en Fem --> érg mooie combinatie, Fem vind ik niet heel bijzonder Liz en Ise --> ook erg mooie combinatie, Ise vind ik ook los erg leuk Liz en Jade --> wel heel engelse combi, persoonlijk vind ik ze iets minder bij elkaar passen. En m.b.t. Benthe: dat van die klemtoon heb ik nog nooit over nagedacht... denk dat weinig mensen dat zo zullen zien. vind Benthe ook mooi, maar de combi ietsje minder Hoop dat je wat aan mijn mening hebt!
Ik vind Liz en Noor en Liz en Fem het leukste....qua naam opzich vind ik Jade het mooiste maar vind ik niet zo passen bij Liz. Van Benthe hou ik niet zo...en jij bentuuuhhh..Ise vind ik wel gaan en Jikke vind ik afschuwelijk sorry.
jikke vind ik niet mooi, noor gaat, Jade is ook niet mijn smaak. Ise en Fem vind ik wel erg leuk. En dan vind ik Fem het mooiste bij Liz staan.
Ik neem aan de je de variant van Jade (Jaaduh) bedoeld ipv Djeed??? Vind Djeed nl. niet mooi maar Jaaduh zeg maar prachtig!
Liz en Fem of Liz en Noor, superleuke combi's! Ise vind ik ook nog wel leuk, maar Benthe vind ik echt niet bij Liz passen. Succes met jullie keuze!
Noor natuurlijk (zo heet m'n jongste van 9mnd) Liz en Noor vind ik mooi, maar ook Liz en Fem. Succes!
Liz en Noor vind ik erg mooi! Ise en Fem vind ik ook mooi, maar de bij Liz vind ik Noor mooier! Succes!