Wanneer ons kindje een meisje wordt willen we haar graag een dubbele naam geven. Anne-FLeur. Wie weet hoe het dan zit met voorletters? Anne-Fleur wordt haar volledige roepnaam. Is haar voorletter dan A. Of AF. Ik zelf denk A. Ik hoop dat hier moeders zijn die ook een kindje hebben met een dubbele voornaam en dit kunnen aangeven. Daarbij zijn tips voor een eventuele tweede naam die bij Anne-Fleur past ook welkom. Dankjewel, Valentijn
het is dan "1 naam" dus word de voorletter A. (achternaam) en een tweede naam .... wil je het misschien naar iemand vernoemen? ik ben niet zo goed in verzinnen
Bedankt voor jullie reacties. Nog even voor de duidelijkheid misschien. Ik wil graag weten wat de officiele voorletters worden bij de burgelijke stand. Wat houden zij aan bij een dubbele/samengestelde naam met een liggend streepje ertussen? Nee, we willen het kindje niet vernoemen maar we zoeken een mooie naam bij Anne-Fleur. Thanx
Als er een streepje tussen staat, is het 1 voorletter. Als er geen streepje tussen staat zijn het er 2.
voorletter is dan A Bij deze naam vind ik de volgende wel passen: Merel Roos Sterre Iris Sanne Brigit Britt