Hallo dames Ik ben opzoek naar zowel jongens als meisjes namen die kort maar krachtig zijn Maar het liefst niet allemaal van die top 10 namen haha zo heet de hele buurt hier oo het moment al Manlief houd echt van hollands Ikzcelf houd echt van hele stoere namen Hoop dat iemand wat ideetjes heeft waarmee we aand e gang kunnen hahah Lastig zeg met zn 2e namen bedenken hahaha allebei alleen hebbenwce er genoeg maar de ander vind ze eigelijk dan nooit keuk
Liv en finn meisjes naam Ben ik ook nog niet uit maar liv en Eden staat bij mij hoog. Vind finn gewoon mooie naam en kyan
dat zijn al veel goede ideeen zal ze vanavond is aan man lief laten lezen staan wat mij betreft wel wat potensielen kanshebbers tussen haha
Jongens: - Zep/Sep - Bo - Jinx - Seth - Qinn - Kaj - Lev - Troy Meisjes: - Fré - Ava - Ziva - Flo - Diya - Jet/Jette - Kee - Nouk - Kes
Tnx voor alle namen manlief is er al helemaal uit haha ik weet het nog niet zeker haha vind ut vrij lastig Weet dat hier opt forum een aantal bekende van me zitten dus kan helaas niet zeggen wat het geworden is maar dankzij jullie antwoorden zijn we er zo goed als uit