Welke jongensnaam en welke meisjesnaam vinden jullie het beste bij de naam Julian passen?? Wij komen er nog niet uit, misschien met jullie hulp?? Bedankt!
Dank jullie wel voor de reacties!! Omdat we Julian op zijn engels uitspreken (Djulien), vind ik Daan ook mooier klinken erbij. Lieke vindt ik ook mooi klinken omdat Julian een 'L' in zijn naam heeft. Maar vindt het wel 'jammer' dat het top 10 namen zijn. Vandaar dat Cas en Yfke eigenlijk eerst bovenaan stonden. Maar vindt het minder lekker klinken in combinatie met julian. Moeilijk hoor. Andere tips zijn natuurlijk ook welkom hoor! Groetjes
Julian en Daan èn Julian en Lieke Suggesties jongen: - Julian en Pepijn - Julian en Thomas - Julian en Lucas - Julian en Mathijs - Julian en Casper - Julian en Cédric - Julian en Alex Suggesties meid: - Julian en Emma - Julian en Amber - Julian en Sophie - Julian en Myrthe - Julian en Sara - Julian en Zara - Julian en Elise
Bedankt voor de reacties. De echo heeft inmiddels uitgewezen dat we een meid gaan krijgen! Dus de keuze wordt nu Lieke of Yfke! (of andere leuke suggesties blijven welkom!!) Ik heb al wel zo een vermoeden dat Lieke hier de hoogste stand gaat halen. Groetjes
Proficiat! Wat leuk een zusje voor Julian! Ik vind Lieke er het leukste bij passen, al is Yfke ook een leuke naam.
@ snoopy: voor jou geen moeilijke keuze! Hihi. De tweede naam van jullie dochter is ook erg leuk! Krijg je veel leuke reacties op de naam Lieke? En merk je dat er veel meisjes in je omgeving zijn met dezelfde naam?
Thx!!! Ja we waren echt verrast hoeveel leuke reacties we kregen (en nog steeds) op haar naam! Misschien ook omdat je hem hier in de buurt niet veel hoort. Zelf hoor ik hem nu wel steeds meer, misschien door Lieke van Lexmond. Maar ook hier op ZP
@snoopy: mijn man heeft deze naam inderdaad ook van Lieke van lexmond. Omdat hij dat zo'n leuke meid vindt Ik ken ook maar 1 meisje in de omgeving die zo heet. Dus valt mee. Grote kans dat onze meid dus ook Lieke gaat heten! (ik was er zo bang voor dat de 'halve' klas zo zo heten later hihi)
Ja hier ook maar ben ook van mening dat je gewoon de naam moet geven die je mooi vind! Anders krijg je daar misschien alleen maar spijt van later
Ik zou voor Yfke gaan ,Julien is Engels dus pas het daar beter bij.Ook juist doordat iedereen nr Lieke stemt , zou ik het niet doen