sinds vandaag weten we dat levi er een broertje bij krijgt! Mijn man en ik liggen zoals gewoonlijk niet op een lijn, wil dus heel graag ideetjes! Alvast bedankt!
Lastig he, hier ook een probleem om er een jongensnaam bij te vinden. Ik had Mika op mijn lijst staan maar die werd afgekeurd door hubbie. Hebben nu Mats ( zijn keuze ) en Noud ( mijn keuze ) op de lijst staan maar hebben allebei nog niet echt het wauw effect. Hou dit topic dus goed in de gaten
Levi en Jari Levi en Tygo Levi en Dylan Levi en Tristan Levi en Midas Levi en Jelle Levi en Joeri Levi en Milan Levi en Menno Levi en Ruben Levi en Julian Levi en Justin Levi en Timo Levi en Mika Levi en Liam Levi en Dani Levi en Kyan Succes!
- Levi en Vigo - Levi en Boaz - Levi en Sam - Levi en Chris - Levi en Dante - Levi en Finn - Levi en Ian - Levi en Diesel - Levi en Mexx - Levi en Kevin - Levi en Roan - Levi en Jay - Levi en Axel - Levi en Colin - Levi en Dave - Levi en Aaron - Levi en Maik - Levi en Jonas - Levi en Noah - Levi en Marc - Levi en Kai - Levi en Quinn
Ik weet niet of Levi bewust bijbels is ... maar als dat zo is dan zijn Abel en Noah wel mooi bijpassend ... (sowieso ... maar misschien vind je het dan juist te bijbels )
nee we zijn niet gelovig, we hebben de naam gekozen omdat hij stoer en kort is. Blijf het nog erg noeilijk vinden allemaal, maar tot nu alvast heel erg bedankt voor het meedenken!