Stel, er zou nu een kindje bij komen.. Ongeacht jongen/meisje hoe zou het kindje dan gaan heten, wat vind je op dit moment een leuke naam.. Hier zijn wij klaar, maar als er op dit moment een meisje zou komen zou ze Lizzy gaan heten. Jongen weet ik eigenlijk niet...
Sofie of Julia als het een meisje zou zijn. Julius bij een jongen. Maar ik denk niet dat er nog eentje bij komt
Poe ik vond het voor een jongen zo enorm lastig om een naam te vinden. En die ene echt leuke naam heeft mijn zoon al. voor een meisje vind ik Benthe en Marit nog steeds erg leuk.
Das Luc zijn 2e naam ❤️ Vernoemd naar m’n vader ❤️ Hoort dit topic niet gewoon in het topic voor namen trouwens @Blossom01?
Geen idee. Heb nooit naam in mijn hoofd gehad. Elke zwangerschap andere namen. Puur op gevoel . Dochter heet alicia. Was ze jongen dan Jesse Zoon heet nando, was hij meisje Naomi. Miskraam hadden we de namen Diego en Ashley. Bij dochter had Naomi echt niet gepast en bij zoon ook echt geen jesse whaha. Ik vind persoonlijk mikay een leuke naam. Zo gaat mijn kleinzoon heten .
Wij waren al bezig met een namenlijst en kwamen uit op James. Deze naam is nog steeds mijn favoriet., wel een grappig detail. We hebben de roomba stofzuiger James genoemd Hahha dus toch de naam nog in huis kunnen geven
Grappig, als ons kindje een meisje zou zijn geweest, zou dat haar 2e naam geworden zijn. Ze zou dan Nora Maeve geheten hebben, maar aangezien het een jongetje is, blijft de naam in de kast liggen.
Sorry maar ik word dus nu heel nieuwsgierig. Excuus voor het off topic gaan, maar als jouw oudste nu 11 is, heb je dan nog een kind dat weer een kind krijgt? Omdat je het hebt overheid kleinzoon