Mijn smaak is het niet, maar hoop dat jullie snel een mooie dame met deze naam mogen verwachten (of een jochie met een andere naam natuulijk )
ook totaal niet mijn smaak, ik hou niet van die beetje zelfverzonnen buitenlandse namen.. (op amy na) sorry
Alyssa vind ik leuk, Amy wat minder en Kiara vind ik totaal niks. Maar dat is mijn mening, als jij het DE naam vind en je krijgt een meisje moet je ervoor gaan!
Ik vind Amy leuk maar die twee andere namen helemaal niks. Maar als jullie er blij mee zijn, super toch!!
Hahah...tjah, ook deze zijn niet mijn ding (maakt zichzelf lekker populair zo hahah) maar inderdaad, jullie moeten ze mooi vinden.
Je moet je echt niet laten beinvloeden hoor door meningen. Jullie moeten een naam mooi vinden Ik vind persoonlijk Kiara niks, maar dat is eigen mening
Amy vind ik heel mooi maar jullie moeten de keuze maken het moet ook een beetje bij jullie namen passen
Hoi, ik vind Amy heel mooi, maar dan wel met een E.. Emy Leuk he om er zo over te fantaseren! Zo vind ik zelf Anna-Lynn, Annelin of Anne-Lyn heel mooi.. Ben ook nog niet zwanger.. Maar toch.
Ik vind het mooie namen, zeker Kiara - alleen het geheel, als ik het dus zo zie, zie ik wel heel veel a'tjes! Kyara Alicia -zou ik ook al voldoende en erg mooi vinden . Ben trouwens wel benieuwd naar de toekomstige achternaam.. Ik hoop dat die niet met een S of L begint? Een T zou dan weer wel leuk zijn
Ik hou er ook niet zo van, behalve amy/ aimy/ Emmy. Maar ik vind ook: het maakt allemaal niets uit wat anderen vinden, als jullie het maar mooi vinden! xxx
Nee echt mijn smaak niet, en ik vind de namen niet zo fijn passen bij elkaar. Maar ieder zijn ding, smaken verschillen gelukkig toch?
Wat anderen al zeggen: als jij en je man het maar mooi vinden! Persoonlijk vind ik Alyssa mooier dan Kiara (als roepnaam zeg maar). Het zijn allemaal leuke namen, maar ik vind zelf de combinatie een beetje te druk.
Is niet echt mijn smaak maar Amy vind ik de mooiste, combinatie met de drie namen wel goed gelukt! groetjes flyke
Niet mijn smaak maar dat doet er ook niet toe, jullie moeten uiteindelijk toch echt zelf een naam kiezen en wat anderen daarvan vinden, so be it. Ik zou deze namen nooit kiezen, al vind ik Amy nog het mooist eruit.
Wat maakt het uit wat een ander vind, als jij het een mooie naam vind, gewoon vasthouden dan die naam!