mijn schoonvader heet ook Jan en is ook al vaak vernoemd. Jan (ja gewoon hetzelfde ) Jan-Anne Johannes Johan de rest ben ik even kwijt maar ik vond het allemaal niks. wat ik wel leuk zou vinden is jannick als we ooit nog een zoon krijgen. dat vind ik wel hip johan of johannes vind ik echt niet mooi
Jans? Jan Jacobus ? Jens vind ik zelf erg mooi. Kun je op internet niet site vinden voor afgeleide namen? Heb ik ooit wel eens gezien.... Succes!
Helaas had ik een vrouwelijke collega die Yannick heet, dus ik heb daar de associatie met het verkeerde geslacht mee. Ik denk dat ik het maar aan VL overlaat om met een alternatief te komen, anders wordt het gewoon Jens (in het geval dat het toch een jongetje blijkt te zijn!) Super bedankt iig voor alle input!
Ik vind Jens ook een erg leuke naam, maar ik zou er geloof ik geen vernoeming naar Jan uithalen...vind het echt een heel andere naam. Weet dat de Deense variant Jens is... Zelf zou ik liever gewoon voor Jan als tweede naam gaan of eventueel Jannick/Janiek oid, geloof ik, dan is het gewoon duidelijk hoe het zit.