Inmiddels hebben we nog steeds geen namen voor onze twee jongens..we hebben wel een lijstje maar willen nog één keer een aantal namen, anders gaan we het uit lijstje kiezen; Tobian/Tobias Tiemen Julius Jesper Thijmen Timon Kortere namen zoals Noud, Tijn etc. vinden we ook leuk.. Heeft iemand nog suggesties? Mag een aanvulling zijn, of compleet andere namen. Ze krijgen beide een tweede naam, dus zelfde voorletter maakt niet uit. Help..
-Thimothy -Casper -Andy/Antonie -Timo -Julan -Marcus -Silas -Jilles -Kieran -Jarin -Thobin -Silvijn -Thierry -Tieme -Thorin -Toby -Thibo -Krijn -Wout -Jerre -Jins -Darius -Junius -Jules -Jurjen -Justus -Bastijn -Jelmer -
Julius en Tobias vind ik wel leuk. Lijken bij elkaar te horen en zijn toch verschillend. Anders: Thomas Olivier Jonas Elias Casper Joah
Leuke namen! Veel staan ook op mijn lijstje. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Fabian. Dat vond ik wat stoerder als Julius of Tobias (terwijl dat ook weer prachtige namen zijn!)
Tobias en Julius vind ik een leuke combinatie!! Verder vind ik leuk: Thijmen en jesper! En. Nog nieuwe suggesties: Sam, Stijn, Daan, Jesse, Hugo, esse, twan
Bedankt voor de reacties! Ivm ziekenhuisopname een late reactie.. Julian vinden we leuk maar helaas hele slechte associatie mee. Rest van de namen zal ik nog doornemen.