Twijfel twijfel zoals de titel al zegt Wij hebben vanaf t begin een naam, eigenlijk al toen we nog niet wisten dat we zwanger waren maar achteraf dus al wel ( rond de innesteling dus vonden wij wel speciaal eigenlijk)!! Toen wij wisten wat het zou worden hebben we die naam definitief gekozen, maar nu beginnen de twijfels aan te slaan!! Waar het dus eigenlijk om gaat is dat onze naam eindigt op -tje, maar mijn zus dr dochter van 2 eindigt op -je !! Wat vinden jullie kan dat niet of kan dat wel?! Ik begin zo te twijfelen, maar ik heb dus al een aantal dingen met de naam erop!! Zo lastig dit!! Grtz
Als het ondanks de -tje en -je verschillende namen zijn, zou ik het probleem er niet van inzien. Als de namen voor de rest ook erg op elkaar lijken vind ik het een ander verhaal.
Dat is toch hetzelfde als wanneer allebei de namen op een -a eindigen oid...? Ik snap het probleem ook niet.
Is het geen naam die je officieel zonder 'tje kan geven. Dan kan je in de jonge jaren evt wel 'tje gebruiken, maar zal ze later niet zo'n verkleinende naam blijven houden. Verder lijkt het me idd niet zoveel uitmaken dat de namen op dezelfde letters eindigen. Maar dat ligt wel een beetje aan de namen. Als de rest ook bijna gelijk is, is het wat anders.