Hoi, Wij twijfelen tussen 3 jongensnamen. Maar zijn ook nog op zoek naar andere suggesties, want dé klik hebben we toch niet echt... Maar welke van deze 3 vinden jullie de mooiste? Teun Sil Ferre
Hmmmm lastig... Ik zou gaan voor Sil of Ferre, ik vind Teun net iets té oubollig (alhoewel je het wel weer vaak hoort). Ferre vind ik heel lekker klinken, maar is wel 'apart'. Sil is fris, maar ook heeeeeel kort (niet alleen de drie letters, maar de i en de l zijn ook nog eens korte klanken). Dus ik denk dat ik voor Ferre zou gaan. Daar heb ik op gestemd.
Ik vind Sil niet mooi. Teun is wel leuk (ik hou zelf alleen van iets langere namen). Ferre vind ik iets te apart, maar wel leuk. Heb op Teun gestemd.
Bij Ferre moet ik denken aan ijzer. Bij Sil zit ik te wachten tot iemand Sylvia zegt dus dan maar Teun en dat vind ik echt een leuke naam
Ik vind Teun echt niets en Ferre.. Mwah.. Sil vind ik wel een leuke naam, dus daar heb ik op gestemd.
Sil doet me denken aan sul. Teun vind ik wat te ouderwets klinken. En ik houd niet van Scandinavische namen, dus ook Ferre vind ik niks. Hmm, ik heb toch maar op Teun gestemd!