Ik ben op zoek naar een meisjesnaam die je niet veel hoor. Dus ook echt appart is. Moet wel uit te spreken zijn, en mag niet met een A beginnen anders word het zo lastig met de post. Wie heeft er leuke tips? Het liefst soort engelse of franse naam vinden wij mooi maar erg moeilijk zoeken omdat je veel namen al hoor maar wil echt iets apparts en moois. Wie heeft er leuke tips
Kijk hier eens, op alfabetische volgorde, heel veel franse meisjesnamen: http://www.familyberry.com/index.cfm?q= ... 74D6448E16 Zelf vind ik Isabelle / Isabeau heel mooi!
heb al 2 namen op het lijstje erbij gezet maar nog niet echt DE naam gevonden.. Ben hele lastige volgens me man en hij ook. dus alle tips blijven welkom evenuteel andere sorrt namen mogen ook.. oh en lange namen vinden we ook mooi. Dus ong 6 a 7 letters zal maar zeggen.
Lily-Ann Lilybel Lilybell Lilybella Noella Livia Loralie Salvina Salvinia Valarae Valaree Valari Valarie Carleen Carlene Carlotte
helaas met de A zal niet gaan omdat mijn jongste haar naam al met een A begint en vind dat lastig met de post anders