Wij willen toch nog wat suggesties voor een jongensnaam. We beginnen wat te twijfelen over Daan of Stan om verscheidene redenen die al gezegd zijn in het vorige topic. Vandaar hier nog een poll en je mag altijd suggesties geven!
Icm de andere namen kwam bij mij ineens James naar boven...? Geen idee waarom, want zo op het oog is het niet de meest logische naam bij de andere twee Maar van Daan en Stan ben ik niet heel erg kapot. Daan vanwege te Hollands bij de andere 2 en Stan vanwege dezelfde (eind)klank als Milan (beetje Jut en Jul-gevoel) Ik heb niet echt goede tips voor je, vrees ik, maar ik ga er nog eens rustig over verzinnen. Succes met je zoektocht!
Ik vind het allebei leuke namen hoor! en jullie moeten doen wat jullie leuk vinden, niet wat een ander ervan vind he Persoonlijk vind ik Bently een hele mooie jongens naam... Jayden, en Sam vind ik ook heel erg mooi. Succes!
Kwam ergens Leander tegen. Ook een leuke naam, maar misschien niet helemaal wat je mooi vindt bij de namen van je andere kinderen...?
Leander vind ik wel iets hebben! Ik had ook al aan Lysander gedacht maar ik weet niet zo goed hoe men dat gaat uitspreken. Verder had ik nog gedacht aan Sem maar ik ken 2 kerels die Sam heten, de broer van 1 van mijn beste vriendinnen en nog een jongen. Ik weet niet zo goed of het dan nog wel kan? Een Sem als je een Sam kent. Of Nick. Vind ik ook een leuke naam. Noa vind ik eerder een meisjesnaam..
Hoe dichtbij zijn beide "Sams" voor jou? Ik had Sten in gedachten als mogelijke jongensnaam, maar nu in december mijn schoonzusje een Stijn gekregen heeft, valt Sten voor mij af. Maar voor de broer van een vriendin zou ik het niet bij voorbaat laten denk ik. Noah als jongensnaam kan ik net als jou niet zo aan wennen. Lysander/Leander is niet mijn stijl, maar is wel apart.