Het moet ook passen bij de achternaam Zandstra Vraag me af of de namen ook leuk zijn voor een volwassen man, vooral Jonah.
Jonah of Finn.. bijna niet te vergelijken met elkaar vind ik Ik vind Finn niet leuk (zo 'slap'), en Jonah prima kunnen voor een volwassen vent. Ga dus voor Jonah!
Jonah, hartstikke leuke naam! Finn vind ik echt verschrikkelijk, en zoals eerder gezegd, vind ik het niet mooi bij je achternaam passen.
Finn - érg mooie naam. Vind het juist stoer klinken en vind het eigenlijk ook wel goed passen bij je achternaam. Maar dat vind ik van Jonah ook -dat past ook goed. Maar verder.. nee, ik vind Finn veel mooier
JONAH WAT EEN PRACHTIGE NAAM Echt veel leuker dan het afgezaagde Finn, naar mijn mening. En of het ook kan voor een volwassen man? Veel beter dan Finn!
jonah vind ik niks. Ik vind het zo bijbels klinken van jonah en de wallevis... finn vind ik wel leuk!
Bedankt voor al jullie reactie's! Jonah staat op nr 1 maar ik blijf het lastig vinden om een knoop door te hakken. Ik hoop nog steeds op dat, "ja dat is em" gevoel. Een stoere, beetje orginele, mooie naam. Maar ja wie wil dat niet 