Over een meisjesnaam zijn we het inmiddels eens, dat wordt C. ato. We hebben al een dochter, F. iene. Maar een jongensnaam kunnen we het niet over eens worden. Mijn man is helemaal weg van J. onne, maar ik ben niet verkocht. Namen die ik verder leuk vindt, maar man niet weg van is: Gijs Guus Thijs/ Thije Rune Loek Moos Casper Thijmen Pepijn Hebben jullie nog ideeën? Mijn man wilde wel graag een friese naam, maardegenen waar ik mee aan kwam, werden meteen afgekeurd
Ik ken een Jonne, maar dat is een meisje. Daardoor vind ik het echt een stoere meidennaam en geen jongensnaam. (maar dat zijn persoonlijke associaties). misschien: Jelle Jurre Rein Rien Romme Tiebe
Moos, Tijn, Joep, Jurre en Jonah zijn helaas afgekeurd, maar wel namen die ik erg mooi vind... Derest is niet echt mijn smaak. Pfff wat is dit lastig!
Wat dacht je van Wietze, Anne, Germen, Jelle, Bauke, Binne, Dauwe, Sytse, Ebele, Folkert of Auke. Tja ben van Friese afkomst dus heb maar even wat namen van neefjes genoteerd.
Auke vind ik heeeeeeel erg leuk, maar zo heet mijn man, haha! Anne vind ik ook leuk, maar ben bang dat hij dan steeds voor meisje aangezien wordt... Hoewel ik het erg leuk vind voor een jongen. Dit is trouwens ook een van mijn bezwaren met Jonne.
Tja als je Anne leuk vind zou ik er gewoon voor gaan en door de wijze waarop de naam wordt uitgesproken heb je vind ik wel snel door dat het niet gaat om een meisje.
lastig zeg.. Ik vind Anne wel kunnen voor een jongen, maar als ik de naam zou horen zou ik wel meteen aan een meisje denken. voor mij zou dat ook wel een struikelblok zijn. anders misschien Onne? dat vind ik wel errug leuk!!
Onne moet ik even aan wennen, die ga ik onthouden! We denken nu.ook aan Lude. Wat vinden jullie daar van?
Jonne vind ik ook meer een meisjenaam. Ook leuk: Jolle Jelte Lude vind ik niet zo. Ken de naam niet en denk dan gelijk aan Ludo. Rune vind ik erg leuk bij Fiene passen!
Ons lijstje voor nu: Jonne Lude Anne Mans favoriet is nog steeds Jonne, maar de andere spreken hem ook erg aan. Mijn favoriet is Lude, Anne daar vlak achter en Jonne twijfel ik over. Vind hem aardig, maar het is lang niet 'de' naam.