Hey, Ik ben nu 34 weken zwanger. Ik heb al een zoontje die Jeremia Jarento heet. Ik wil graag dat de namen daar een beetje op lijken. Voor een meisje had ik al Yamilia Jayda maar het word dus een jongen. Ik hou erg van dubbele namen. Ik hoop dat hier iemand iets weet
Jonathan Joah Joshia Jairo Judah Joseph Justus Justin Jermain Josias Joey Julian Jayden Jaylon Jeffrey Jason Jaime Johnny Julius Joachim Justin Jordan Jameson Jamai Zit er iets tussen??
Jailon en joshia vind ik leuk. Ik zit me net te bedenken dat ik eigelijk moet zoeken naar een naam met een y anders kan ik straks de post niet uit elkaar houden iig bedankt voor de reactie
ooh lastig, dit is helemaal niet mijn genre, maar zal mijn best doen. Josiah Janoah Janito Janayro Jarmo Jevairo Javino Jayfano/Jefano Jovani Jelano Jermaine Jianni Jiron Joachim Jonah Joshua Jovano Jovian Juan
oh lees nu je berichtje over de y. Maar de meeste namen kan je ook met y schrijven. Kijk anders eens op de site van de svb, daar staat een hele namenlijst van namen die in 2011 zijn gegeven. (op alfabet) http://www.svb.nl/Images/Kindernamen_2011_alfabetisch.pdf