Hallo, Wij zijn opzoek naar doopnamen voor onze kleine, alleen wij vinden dat ontzettend moeilijk. Wij moeten zowel voor een jongetje als meisje aangezien we niet weten wat het wordt. De peetoom en peettante hebben als naam Melanie en Joost. We willen graag niet van die klassieke namen. Iemand ideeën? Alvast bedankt
Wil je een meisje naar Melanie vernoemen en een jongen naar Joost? Of beide naar de peetoom EN -tante?
Jolie vind ik leuk. Voor een jongen ipv Melanie misschien (maar of het dan nog echt een vernoeming is...?): Melle Milan Dylan Julian Joost zou ik zelf gewoon hij Joost houden...natuurlijk kun je er Jonas of Joshua ofzo van maken, maar dat vind ik een beetje 'zonde'... Voor een meisje ipv Joost: Josine Josje En ipv Melanie misschien Melody of Melina?
We hebben een meisjesnaam en een jongensnaam en zouden graag twee doopnamen hebben die afgeleid zijn van de peettante, Melanie, en van de peetoom Joost. Sorry voor de onduidelijkheid.
Meisjesnaam Melanie: Maddie, Magalie, Malie, Mallorie, Mandy, Marcie, Marie, Marjorie, Marlie, Marnie, Maudie, Maurie, Mavie, Maxie, Meggie, Mellie, Melodie / Melody, Merlie, Mickie / Mikkie, Millie, Mindie / Mindy, Mollie / Molly, Melantha, Melba, Mele, Melena, Melesse, Meli, Melia, Melike, Melina, Melinee, Meliora, Melisa, Melissa, Melise / Melize, Melisse, Melita, Mella, Meeke, Merle, Meie/Meije, Melle, Mente / Menthe, Merelieke, Meralie, Merete, Meriëlle Joost: Joosje, Jooske, Joanna, Joceline, Joia, Jola, Jolee, Jolanthe, Jolie, Jolien, Jolijn, Joline, Jona, Jonie, Josanne, Josefien, Josephine, Josie, Josian, Josiane, Josianne, Josien, Josina, Josine, Jovianne, Jovita, Jowelle, Joyanna, Joyanne, Janet / Jannet, Jeanet, Jet, Juliët, Julot, Jongensnaam Joost: Joost, Jonas, Jonah, Joos, Joas, Joah, Jobe, Joe, Jone, Jonathan, Jony, Jona, Josia, Josiah, Josip, Jovan, Jozua, Jorrit, Jort, Jart, Jelt, Jent, Just. Melanie: Mikie, Melchior, Meldrik / Meldrick, Mellan, Melle, Melos, Melvin, Mels, Menne, Mente