Yonah & Mikai Ons zoontje van 3 heet Mikai en Jonah stond toen ook op ons lijstje Ik ben nog altijd blij met zijn naam en hebben toen hij geboren werd ontzettend leuke reacties op zijn naam gehad.
Ik zal weer verschillende namen voorstellen aan vriendlief. Hij heeft ook een moeilijke smaak. Nee, onze smaken komen moeilijk overeen, das alles...
Mijn vriend heeft gisteren nog namen zitten zoeken. Er zijn 2 overeenkomende namen. Ilya Senne Nog een beetje zoeken, maar ik kan me voorstellen dat 1 van deze namen kan krijgen. Hopelijk blijft mijn mening zo, en vindt vriendlief dat ook goed. Want tussen lijstjes maken en je kind zo noemen, is nog een groot verschil. P.s. De naam mag niet eindigen op een s klank, want de familienaam eindigt op een x. Daar raakt je tong van in de knoop
We zijn er toch nog niet uit.. Beetje hulp mag nog altijd Blijkbaar heet een neefje van me Senne (grote familie), dus dat doe ik toch liever niet. Ilya vind ik half - half ok.. Ben er nog steeds niet uit of de uitspraak ielja of ielieja moet zijn... Mathijs vond ik perfect, desondanks de eindletter s.. Maar dat gaat wel met de familienaam. Maar vriendlief vind deze naam maar nix.. We moeten nu toch stillekes aan uit de namen geraken. *zucht*
Ilja / Ylja vind ik iel-ja. Ilia / Ilya vind ik ie-lie-ja. Hier nog wat ideetjes... Aaron Adlai Aidan Albin Alger Alwin Arlen Armin Artur Boris Bruno Colin Conor David Derek Devin Diede Dylan Elmer Elvin, Elwin Emile / Emiel Ewoud / Ewout Felix Ferdi / Ferdy Filip Hanne Henri / Henry Isaac / Isaak Jamie Janne Jesse Kamil Kevin Lenny, Lonny Linus Logan Lucas / Lukas Malte Marek Mauro Maxim Menno Micah Miron Nevan Nolan Oscar / Oskar Pelle Percy Riley Robin Roman Roan Ruben Rufus Rylan Sammy Silas Simon Sonny Tiede Timmy, Tommy Timon Tobin Tomas Tyler Vasco Vince, Vinny Zimri