Beste dames, Wij zijn op zoek naar een mooie jongensnaam bij J.arno en J.ulia. We vinden het zo moeilijk. Willen jullie meedenken? - graag meer dan één lettergreep - Geen aparte schrijfwijze, je spreekt het uit zoals je het schrijft Dank jullie wel alvast! Xxx
J.arno, J.ulia en Jurre J.arno, J.ulia en Martijn J.arno, J.ulia en Jorrit J.arno, J.ulia en Thijmen J.arno, J.ulia en Joris
J.arno, J.ulia en Jurre J.arno, J.ulia en James J.arno, J.ulia en Jasper of Jesper J.arno, J.ulia en Jelle J.arno, J.ulia en Jelmer J.arno, J.ulia en Jense J.arno, J.ulia en Jerry J.arno, J.ulia en Jidde J.arno, J.ulia en Jippe J.arno, J.ulia en Jochem J.arno, J.ulia en Joachim J.arno, J.ulia en Joran of Joram J.arno, J.ulia en Jonas J.arno, J.ulia en Jona J.arno, J.ulia en Joren J.arno, J.ulia en Joost J.arno, J.ulia en Jorick J.arno, J.ulia en Jorens J.arno, J.ulia en Jurjen J.arno, J.ulia en Jonathan J.arno, J.ulia en Jelte J.arno, J.ulia en Justin Wil je eigenlijk wel met een J? Ook leuk: J.arno, J.ulia en Fabian J.arno, J.ulia en Hugo J.arno, J.ulia en Frank J.arno, J.ulia en Maarten J.arno, J.ulia en Thomas J.arno, J.ulia en Tobias J.arno, J.ulia en Marijn J.arno, J.ulia en Menno J.arno, J.ulia en Wouter
Super, dank jullie wel voor de reacties! Nou, het maakt eigenlijk niet uit met welke letter het begint.. Wat vinden jullie van Levi? Verder vind ik van de namen die genoemd zijn leuk: Tobias, Justin, Jonah. Maar DE naam zit er nog niet tussen. Iemand nog meer ideeen? x
Aangezien de andere twee zowel een j als een a in hun naam hebben, lijkt het me mooi om (een van) die letters terug te laten komen in den naam van de 3e. Vijf letters zou ook wel weer mooi zijn. Van de namen die je tot nu toe leuk vindt (Levi, Tobias, Justin, Jonah) vind ik Tobias er het mooist bij! (begint met J en/of A en/of heeft >1 lettergreep en/of heeft 5 letters) Hier nog wat ideetjes: Aaron / Aron Abel Arthur Boaz Boris Bruno Dion Emiel Fabian Florian Floris Jari Joachim Jonan Jonas Jonathan Jordy Joren Kelvin Lennart / Lennard Lucas / Lukas Max, Maxim, Marnix Merijn, Merlijn, Marijn, Marlijn Micha Mika Nathan Noah Olivier Oscar / Oskar Pepijn Roan Ruben Victor / Viktor