Hoi allemaal, Hopelijk kunnen jullie ons een beetje op weg helpen. Wij mogen namelijk weer een naam gaan verzinnen. Onze kinderen heten Stijn en Noor. Het is nog best lastig om namen te verzinnen die we allebei leuk vinden. Op zich zou ik weer 1 lettergreep wel leuk vinden, maar we hebben ook een paar leuke opties met 2 lettergrepen. Leuke namen vind ik: - Jongen: Roel, Rens, Ole - Meisje: Juul, Mia, Mette, Fien, Jet, Eva Helaas vallen er van de bovenstaande namen al een hoop af, omdat ze al gegeven zijn in de omgeving of omdat mijn man het niets vindt. Verder hebben we liever geen S, N, of P als voorletter (ivm post).
JOEPIE! Toch zwanger dus! Gefeliciteerd joh, superleuk! Uhm...even denken: Meisje: Ona/Oona Wies Vera Else Jongen Melle Sven Jip Pfff, lastig hoor
Lot vind ik leuk, maar in onze achternaam zit ook een zachte o klank, dus dat vind ik niet mooi. Jens vind ik niet zo.
Finn (zo heet mijn zoontje), Sven, Maes voor een jongen. Voor een meisje vind ik zelf ook moeilijk....
Nah, ook niet echt zo. (kieskeurig he ) Mette en Roel staan bovenaan voor mij, maar man wil iig geen Roel.
Stijn Noor & Rosa Stijn Noor & Elin Stijn Noor & Julia Stijn Noor & Anna Stijn Noor & Lieke Stijn Noor & Tess Stijn Noor & Daan Stijn Noor & Luc Stijn Noor & Thom Stijn Noor & Tim Stijn Noor & Wout
Stijn Noor en Julius Stijn Noor en Marcus Stijn Noor en Ijf Stijn Noor en Pippa Stijn Noor en Ida Stijn Noor en Kaja Stijn Noor en Rita
Ik vond Mirre altijd wel een leuke meisjesnaam. Kort, apart, maar niet zo vreemd dat mensen m niet kunnen uitspreken of denken 'arm kind' Jongensnamen vind ik heeeeeel moeilijk (vooral omdat mijn vriend en ik een vreselijk van elkaar verschillende smaak hebben)
Meisje: Eef, Fiene, Bo, Lize, Saar, Fleur, Roos Jongen: Rik, Daan, Sam, Ties, Teun, Bas, Job, Luuk, Lars Wij hebben nu vooral moeite met de meisjesnamen. Rest is zo ongeveer mijn eigen lijstje tot nu toe .
Voor een jongen zou ik voor Roel gaan en voor het meisje Fien. Die twee namen uit je lijsjte vind ik het leukst bij de andere passen