Hallo, Langzaam beginnen wij over namen na te denken, met name jongensnamen vinden we héél lastig. Willen jullie aangeven wat jullie van onderstaande namen vinden en suggesties geven voor namen die misschien ook onze smaak kunnen zijn? We hebben al een dochter met een naam in de trend van Linde, Nore, Flore, eindigend op -E dus. Alvast bedankt! Thijmen Teije Boris Vieve Madelief Rosa
Mats en Mette gaan ook mee op de lijst, heel leuk! Merlijn vind ik super, maar man helemaal niet. Verder vinden we Yfke nog heel leuk voor een meisje.
Ik doe een poging Vera Veerle Sara Nola Nore Dana Elona Amara Lorena Fenne Nine Nina Zoë Zara Iris Raisa Liv Faye Saar Ravi Levi Jake Luca Lucas Timme Timo Novan Lev Dex Jax Sil Silvijn Noud Finn
Boris en Vieve vind ik het leukste! Tesse Lise Mirte Janne / Janna Else / Elsa Nieke Daantje Loes Lotte Babs Imke Bibi Cato Pippa Tijn Joeri Siem Milo Ben Melle Jonas Jules Tristan Jauke Robbe Wout Merijn
Nina, Nine, Lucas, Melle gaan op de lijst. Verder ook veel leuke namen, maar veel ook al bezet. Thx ladies!
Ties ook leuk! Inmiddels hebben we al best een lijst maar nog geen echte namen die eruit springen. Misschien als we het geslacht straks weten dat dat helpt. Tips blijven welkom!