Wij zijn nog steeds opzoek naar een mooie naam die goed bij de naam van onze dochter past. We komen er maar niet uit M'n man vindt de betekenis vooral erg belangrijk (het liefst een islamitische naam).
Arzu vind ik er heel mooi bij! Net als Isra of Riza! Adile, Ajda, Asli, Ayla, Ayse, Cari, Dilan, Filiz, Izra, Karli, Kiral, Mavi, Meral, Mirza, Oya, Pinar, Sabri, Sila, Vadi, Vajen, Yeliz, Ziya
@Boommm Helaas niet meer, vind het nog steeds jammer maar een paar weken terug vond hij het opeens "toch niet zo heeel erg mooi.." Hoop stiekem dat 'ie zich nog bedenkt want het is voor mij nog steeds nummer 1! Bedankt voor de reacties allemaal! Zitten leuke namen tussen die ik aan m'n lijstje kan toevoegen
Ik vind Gulsen erg mooi (betekent 'rozentuin') Wat ik verder ook mooi vind (maar geen idee wat het betekent) Emine Rozarin Evin Succes met zoeken! Ik ben niet echt thuis in de Koerdische namen.
Esra vind ik een hele mooie naam. De Islamitische betekenis: Afgeleid van het Arabische Isra en betekent letterlijk “nachtwandeling.” Wat deze naam echter bijzonder maakt, is dat het 17e hoofdstuk (soera) van de Koran Esra/Isra heet. Dit hoofdstuk gaat over de reis van de profeet Mohammed waarbij hij de Koran ontving
Hoi, Ik heb de namenapp van Zwitsal en daar komen ontzettend veel Islamitische namen voorbij! Ik ben er zelf niet naar op zoek, maar het viel me wel op. Misschien het proberen waard? Succes met het uitzoeken!
En al een mooie naam gevonden?? En ik zien Aliya ertussen staan; praaaaachtig! Wauw Alleen lijkt die noggg meer op Mn stiefdochters naam dus bij ons kan t helaas niet... en bij jou al een selectie kunnen maken?
Oooh lastig he! Jullie zijn er dus ook nog niet uit? We neigen nu toch meer naar de naam die bij mij op 1 staat, hopelijk gaat dat 'm gewoon worden