Quinn/Quince Jake Caleb Charlie Mitchell Cody Lennox Aanvulling: Benjen Ik zag net dat veel van mijn suggesties al gezegd waren, en dat je ze niet vond passen. Kun je eens voorbeelden geven van wat je wel zoekt?
Ik doe nog een poging; Asher Hunter Grayson Weston Oliver Miles Nolan Nash Everett Emmet Komt dit meer in de richting?
Haha niet echt. we willen sowieso een naam van max 4 letters. En dit is niet echt onze smaak. Toch lief dat je probeert te helpen!
Een beetje inderdaad. ik ben echt een onmogelijke (of een uitdaging ) hoor! Het is het allemaal net niet. Qua lengte is het in ieder geval perfect. Zane klinkt wel leuk maar denk dan weer aan insane
Lenn Jace Jack Mick Joah Alan Ilan Ian Mace Glenn Alec/Alex Dustin Lester Roan Thom Chris/Kris Devin Oscar Leon/Deon Marc Dani
Ik vond het ook echt lastig om deze namen te vinden want bijna alle engelse namen zijn 5 letters of langer. Hopelijk vinden jullie uiteindelijk een leuke naam!
Daarom beginnen we ook vroeg haha. Maar de tijd zullen we nodig hebben ben ik bang. Thanks! Gaat uiteindelijk vast lukken.
Eloi Elay Nyle Jave Jorn Neal / Neil Kean Reef York Dion Curt / Kurt Gene Dane Rex Mex Lee Knox / Nox Fox Jovi Kent Joe Otis Mack Ross Yuri Joël / Noël Cole Zion Brad Neo Zen Ike
Misschien nog Micah? Wel 5 letters. Of Jonah? Of misschien Mace of Evan? Zelf grote fan van Jack. Maar ik neem aan dat die hoog in de top100 staat.
Neal/neil vind ik fantastisch mijn vriend nog niet overtuigd. Otis ook erg leuk maar kan hij niet aan wennen. Lee had ik ooit al eens voorbij zien komen en die vind ik erg leuk. Alleen wel bang dat ze die in het Nederlands gaan uitspreken. Maar ga die is voorleggen! Thanks!
Hmmm moeilijk! Ik heb niet alle namen weer gecheked maar wellicht: Dean Joey Phill Shen Shenna Dan Daim Mike Luke Alan Ian Max Noah Ray Luca River Mylo Succces!!
ik heb niet alles nagelezen. maar ga een poging doen met 3/4 letters... Ace Alex Bear Binc Bill Bob Bowy Bodi Clay Cian