computer liep vast, dus ga hier even verder Cole Cris Dave Davy Dale Dane Dean Deli Dex Eden Gale Gail Hank Ian Iain Ivan Ira Jax Jace Jess Jack Kian Kean Kane Lee Mace Mack Mex Mac Max Nick Neil Nate Owen Rick Roan Reed Rex Rave Riff Sean Sam Tom Thom Will Zane Zake hopelijk kom je eruit
Ben Bren / Brenn Dane Dave Devin, Levin Eli Elliot Evan Fender Ferran, Ferren, Ferron Ferris Finley Floyd Flynn Jay Joe Josh Justin Kiran Lewis Logan Neil Nolan Quint Sky Spencer Tobin Troy Wes
Ik weet niet of ie genoemd is en hij is iets langer, maar ik vind Deacon en Caleb helemaal geweldig. Mijn man wil alleen geen engelse/Amerikaanse namen.
Wat leuk dat jullie ook een jongen verwachten. Voor ons was het ook een hele zoektocht, maar uiteindelijk sinds een paar dagen is de kogel echt Door de kerk. Geen idee of dit allemaal Engelse Namen zijn, maar deze zijn bij ons ook de revue gepasseerd, misschien heb je er wat aan. Brent Vince Aiden Mikay Felan Djai Evan Ilay Liam Milay Novan Silvan Quinn Mias Evan Fedor Ferran Edin Boas Jack James Lucas Mick
Jack staat op het lijstje de rest is niet zo aan ons besteedt. Fijn dat jullie nu een naam hebben! Succes met de laatste lootjes.
Ik heb niet naar alle lijstjes gekeken, maar doe ook even een poging. Niet altijd 4 letters hihi. Egan/eagan Kian/Cian Connor Duane Shawn Quinn/Qwin Collin Milo Elijah Felix Carl Jace Nigel Scott Vernon Zion En ik dacht nog aan Yves Bij lee moet ik aan lee towers denken ...
Deze namen zijn niet zo ons ding. Dat hebben wij inderdaad ook wel een beetje bij Lee maar we vinden het wel een coole naam. Dus blijft nog ff op het lijstje. Al denk ik niet dat het die uiteindelijk zal worden.