Zoals de titel al zegt wij zijn op zoek naar een naam voor onze tweede! Ben bijna 20 weken zwanger en volgende week weten wij of we een zoon of nog een dochter erbij krijgen! Maar ik ben dus nu nog naar jongens en meisjes namen aan het kijken Wat vinden jullie bij de naam N.oortje passen? Ben benieuwd!
N.oortje & Julian N.oortje & Bram N.oortje & Lucas N.oortje & Ruben N.oortje & Benjamin N.oortje & Daniël N.oortje & Thijmen N.oortje & Lennart N.oortje & Rosalie N.oortje & Feline N.oortje & Emily N.oortje & Amelie N.oortje & Lotte N.oortje & Carlijn N.oortje & Jolijn N.oortje & Julia
Noortje en Cato Noortje en Jolijn Noortje en Marieke Noortje en Eline Noortje en Suze Noortje en Fiene Noortje en Meike Noortje en Brecht Noortje en Jeske Noortje en Lobke Noortje en Eef Noortje en Keet Noortje en Kobe Noortje en Chiel Noortje en Jacco Noortje en Bastijn Noortje en Stan Noortje en Ivo Noortje en Tijn Noortje en Koen Noortje en Cas Noortje en Miel Noortje en Marten Noortje en Maas Noortje en Mirko
N. staat ook op mijn longlist, vind ik zo mooi! Minthe Rosalie Fenne Marit Gwen Meike Vieve Hanna Merle Jente Diede Pippa Thirza
Roel Rik Teun Maarten Stef Sjors Jasper Sam Jens/Jent Otte Merijn Kris Jurre Timme Eva Wiep Babet Maaike Vera/Veere Fien Dieke Loeke Fenne Wende Mare Tessa Ella Linne/Lisse Luus Miek Lene Elze Jet(te)
Saar Lotte Karlijn Benthe Rosalie Marit Feline Florine Mare Emma Lize Fenne Merijn Thijs Milan Finn Noud
Bedankt, ik heb al een aantal namen erbij geschreven op m'n lijstje Vanmiddag weten wij of we een meisje of jongen verwachten dus heel spannend
Jaaahh zo blij, wij krijgen er nog een meisje bij Bovenaan mijn lijstje staan Madelief en Jolein! Anoek en Meike vind ik ook leuke namen, ik wil zoiezo een naam van 5+ letters dus geen korte namen!
Leuk! Ik vind Jolein (of Jolijn) de leukste optie. Andere namen die ik ook vind passen bij N.oortje: Silke Amber Lisa Merel Jasmijn Iris Tessa Fleur Laura Laurie
Jolein /Jolijn/Jolinn heeft leuk! Meike en Anouk of Manouk ook heel leuk! of Manou. Nederlands klinkend en 5 letters, dan past alles denk ik! Femke Veerle Sanne Minke Fiene Milou Belle Jette Renske Hanna Jolie
Oooooh ik vind Noortje zo leuk! Moest gelijk aan Yfke denken maar dat is te kort. Amber Berber Jasmijn Marte Diede
Madelief! Echt zo'n naam die ik heel mooi vind, maar niet voor mezelf. Jasmijn werd al genoemd, vind ik ook mooi en goed passen.
Jullie hebben al aardig wat namen gestuurd maar niet echt wat wij willen! Ik ben op internet nu gericht gaan zoeken en we willen een beetje een stoere naam voor ons tweede meisje dus er staan nu 2 hele andere namen bovenaan Lijstje voor nu Nikkie Lizzie Madelief Jolein Manouk Wat vinden jullie ervan?!