Hoi allemaal!! Ik ben nu 29+5 weken zwanger van van ons 2e meisje! Onze dochter heet Ailynn (spreek uit als Eelin) en ik heb een stiefzoon (zoon van mijn man) Dyano. We willen graag een naam waar ook een Y in zit zodat het leuk bij elkaar past! We dachten eerst aan Emily maar ik twijfel zo enorm... Heb inspiratie nodig!! Kunnen jullie me helpen? Liefs! Een wispelturige mama
Moet t echt persé erín of mag het er ook mee beginnen? Ailynn, Dyano en... Romy Skye Fay / Faye Ruby Macy Rosalynn Maëlys Quinty Quincy Ilvy Yentl Riley (al vind ik het een jongensnaam maar velen hier vinden het geschikt voor een meid) Wendy Yvon / Yvonne Suzy Lindsey / Linsey / Lindsay July Harvey Hailey Poppy Mindy Mandy Nancy Cheyenna / Chayenna Mylène Hilly Billy (idem) Scotty Yuna Yula Yaron
Bedankt voor het meedenken! Heb al leuke namen gezien! <3 een andere optie naast Emily is trouwens Esmay, wat vinden jullie daarvan?
Ondanks dat ik pro franse namen ben vind ik Esmay een veel leukere spelling dan Esmée Vind Esmée een beetje duf en dertien in een dozijn Ben benieuwd welke opties je aanspreken!
Heb ze ff dikgedrukt welke ik leuk vind! Alleen vrienden van ons hebben een zoon die Mace heet dus Macy valt dan af... Fay/Faye, serieuze optie! Yuna vind ik zelf mooi maar manlief niet... Riley, super leuk en stoer maar broer van mn vriendin heet ook zo... Alle leuke namen zijn al bezet in onze omgeving hahaha
Emily, leuk! Chrissy, Everly, Gaby, Harley, Indy, Ivy, Izzy, Joy, Judy, Kacy, Kady, Kyra, Lily, Lizzy, Lucy, Maliya, Marley, Maya, Myrthe, Nyssa, Peyton, Quinty, Romy, Rosely, Roxy, Ruby, Sylvie, Taylor, Valery, Vicky, Yentl, Zoey
Kelsey Shelby Mandy Avery Ashley Shelly Shayla Gioya Quinty Tamlyn Kayley Romy Macey Joya Kyra Lacey Molly Peyton Romaysa Bailey Stacey Riley
Emily leuk! Esmay vind ik niks. Emmely Saryssa Mylène Lizzy Alyssa Yanna Cataleya Yelena Yessica Robynne
Emily en Esmay is wel leuk! Ik vind het overigens wel lastig als je namen anders schrijft dan ze worden uitgesproken. Dat is bij je eerste dochtertje ook al, dus zou niet al te veel de alternatieve spelling opzoeken. -> Wel een leuke naam, mooie klank die wel iets klassieks heeft! Daar vind ik Emily of Esmee goed bij passen. Dyano vind ik wat "volkser" dus zou niet te veel die kant op gaan, ook niet qua spelling. Ailynn & Dyano & Ylou Melody Marley Miley Yara Skye Yanthe Abby Holly Jacky