Hi! Momenteel ben ik in verwachting van ons tweede zoontje. We vinden het zo lastig om een leuke naam te bedenken, hoop hier wat inspiratie op te kunnen doen en dat jullie kunnen helpen Ons eerste zoontje heet S.epp, we houden met name van korte/middellange namen, liever niet te populair.
Oooh er zijn zo veel mooie namen die bij S.epp passen. Een paar suggesties: S.epp en Baste Otto Linus Cas Guus Flor Nand Dré Emiel Marcel Jasper Jurre Melle ....
Nand Sjoerd Timo Mans Lars Tijn Cas Ties Loek Mink Aron Koen Thijs Kent Miel Tygo Just Jent Boyd Rens Duco
S.epp & Lenn S.epp & Nolan S.epp & Boas S.epp & Teije S.epp & Maes S.epp & Duuc S.epp & Joas S.epp & Twan S.epp & Gijs S.epp & Tobin S.epp & Marc S.epp & Nils
S.epp en... Lux Thije Mels Tibor Timor Timo Dex Dies Brendt Ilja Jari Jani Duuk Loet Boet Toby Roby Micha Roan Tex
Koen, Lenn of Moos! Verder: Abel, Axel, Boaz, Boyd, Faas, Guus, Hugo, Jari, Jens, Joep, Jorn, Jort, Lars, Loek, Mats, Mees, Noud, Otis, Ravi, Rens, Revi, Rick, Roan, Thom, Ties, Twan, Wolf, Wout
Ah wat leuk! Onze zoon heet Sep en ik ben in verwachting van de 3de (2de zoontje overleden afgelopen juni) Ik vind het zoooo moeilijk!!! Ik lees even mee!