Leuke namen hoor! Lennox Finn Dex Avery mijn voorkeurvolgorde succes en hopelijk vind je man er iets leuk tussen
Thanx! Dankzij de meiden op het forum hihi! Mijn man vind Lennox leuk en was ook mijn eerste keus uit het rijtje. Waarschijnlijk gaat het hem worden. Hij krijgt ook een niet vaak gehoorde achternaam dus dat past wel. We blijven toch bij de x haha.
Nee, hoor, ligt niet aan jou, ik vind het ook erg meisjesachtig klinken/niet zo geslaagd als een jongensnaam. Novan vind ik dan een stuk stoerder.
Wellicht dubbel: Dax Lennon Maddox Senn Reda Nero Noah - Noan Ezra Boy Daley Duuk - Duke Finn - Flynn - Finley Lewis Rover Roan Quincy - Quinten - Quinn Winston James Ray Otis Nino Milo Mika Mano Bruce Collin Devin Justin Gian Kian Gio Jay Dean Vinz Einde met I/Y Benji Bodhi Dewi Dani Eloi Giani Isai Jari Javi Jowi Kai Keani Kenai Kenji Lodi Mikai Nikai Rafi/Ravi Randi Revi Rodi Tobi - Andy Bailey Bentley Bobby Boy Bradley Buddy Cody Danley Eloy Harley Indy Jaimy Jessy Kenny Lenny Marley Micky Percy Railey Riley Rory Sidney Thierry Troy