Puzzelaars gezocht! Ons zoontje is vernoemd naar ijn opa's, dus ik zou het leuk vinden om dit kindje te vernoemen naar zijn/haar oma's. Wie kan helpen? Ik zou het het leukste vinden als er één naam van te combineren is maar leuke varianten op de orginele namen is ook goed. Zowel voor een jongentje, als een meisje Oma 1: Wilhelmina (Mirjam) Oma 2: Geertruida (Trudy) Ben benieuwd naar jullie vondsten Dank je wel voor het meedenken!
Ben niet heel erg creatief maar dit waren mijn gedachten toen ik je topic las. Jongen: - Wilhelm - Wim - Wil - Helmut - Gert Meisje: - Gertrud - Gerda - Wilhelmina - Wilma
Ah, daar houd ik van. Het zijn wel lastige namen om te combineren maar, ik ga een poging wagen. Meisjesnamen: Myrte, Geerte, Mirre, Annewil, Geri, Helma, Trude, Willemijn, Jaimy, Dyrja. Jongensnamen: Jurre, Gert, Wilger, Willard, Geert, Jari, Ruud, Mart, Marijn. Wat ik ook wel mooi vind is de twee roepnamen gebruiken als doopnamen en vandaar uit een roepnamen maken. Bijvoorbeeld Mirjam Trudy en ze heet Myrte of Marijn Rudi en hij heet Mart. Hopelijk kom je er verder mee. Succes
Mirte is toevallig mijn favo naam maar helaas die van manlief niet Bedankt voor het meedenken alvast!!