Ik vind jongensnamen toch behoorlijk moeilijk. Graag zou ik een "normale" jongensnaam willen, maar niet te veel voorkomend zoals Jesse, Sem, etc. Vind ik leuke namen, maar hoor je zoveel. Jullie nog suggesties? Wat ik wel aardig leuk vind is Noël, graag jullie mening hierover.
Silvijn Joris Hidde Victor Jurgen Koen Sander Jeroen Laurens Joep Paul Ramon Bastiaan Evert Noel vind ik leuk, eigenlijk wel voor en kerstkindje maar heb hem nu zo vaak gehoord dat dat minder belangrijk is geworden. Joel vind ik een tikje leuker
Vind Noël meer voor een meisje, maar dat ligt echt aan mij. Ik vind het wel apart, voor een jongen. Maar dat is net als met de naam Noah.
Noël voor een jongen vind ik echt niks, sorry. Zie er een kindje bij dat meteen overal van van slag is en huilt om niks. Op latere leeftijd zie ik den doetje voor me die niet voor z'n eigen mening op durft te komen. Wat vind je van: Fedde Ferre Teije Tim Abel Simon Casper Felix Boris Max Jur Boaz Mats Siem Tijn
Noël vind ik een prachtige naam voor een jongen. Maar wel erg verbonden met Kerstmis, hoewel ik 2 Noëls ken, die niet met Kerstmis geboren zijn. suggesties : Leon Dion Roan Egon Ivan Yven Jonas Nolan Milon Niël : komt van de naam Daniël Riël : komt van de naam Gabriël Roël : komt van de naam Roeland of zijn deze namen te apart ?