Wat is het moeilijk om een leuke jongensnaam te vinden! Wij zoeken een naam die, het liefst, niet teveel voorkomt. Scandinavische namen vinden we erg mooi. In de poll een aantal van onze ideetjes, maar we staan ook open voor jullie suggesties!
Lastig he?! Ik vond een meidennaam altijd veel makkelijker. Jesse komt in onze omgeving echt heel vaak voor. Wij hebben een S.ven en dat hoor ik niet zo vaak. Ook scandinavisch Ps: alleen Esben in de poll is Scandinavisch toch?
Ja klopt hoor! Alleen Esben is Scandinavisch. En Mees en Jesse komen natuurlijk best veel voor. Sven vind ik een goeie optie, ga ik thuis even voorleggen!
Ik vind Jesse wel leuk. Andere ideeën: Stach Stian Yorben Thorben Jorgen Olan/Olin/Olen Yorick Jonas Mads Jeppe Emil Bor Arvid Odin Jorunn Jord Joona/Jona Kaj Mika Javi/Jari.Yari Turi Yuri/Joeri Keld Arne Viggo Mikas Jannik/Yannick Nilas
Esben. Ik ken de naam niet maar ik vind hem wel mooi. Zeker tegenover Mees en Jesse die ik een beetje uitgekauwd vind.
Uit jouw rijtje vind ik Jesse hetmooistedus daar heb ik op gestemd. Mooie (al genoemde) opties vind ik: Ingmar Lorens Emiel Misschien nog: Jelte Michiel Leander Nils
Jesse vind ik een saaie naam. Mees is leuk maar komt te vaak voor vind ik. . Esben hou ik wel van, apart maar niet te. Sven vind ik weer te gewoontjes.