Manlief en ik komen er niet uit wat naam betreft. Ik zou graag jullie mening horen of jullie Jason of Jamie leuker/mooier vinden (en liefst waarom). Het is trouwens ons eerste kindjes, dus hoef nog geen rekening te houden met broertjes of zusjes. Thnx!
Jamie, klinkt lief en Jason veel mannelijker. Toch vind ik Jamie een leuke naam, maar dat komt misschien wel doordat ik een grote fan ben van Jamie Oliver.
Jamie, veel leuker. Het is wel een zachte naam voor een jongen, daar hou ik zelf niet zo van, ben meer van stoer Jason vind ik vreselijk...
Jason. ik vind Jamie is zo soft en vrouwelijk. Misschien nog leuk bij een kleine kereltje, maar bij een ouder kind en volwassene is Jason veel krachtiger en sterker.
Mijn neefje heet Jamie. Vind het een leuke naam maar altijd klinken alsof je klein bent. Hij is inmiddels 12 jaar en ik noem hem vaak James (deed ik ook toen hij klein was trouwens). Jason vind ik een hele leuke naam maar minder in Nederland. Zulke soort Engelstalige namen zijn mijn guilty pleasure namen. Ik zou nijn kindje dus nooit zo'n naam geven terwijl ik ze leuk vind.