We zijn op zoek naar een naam voor een vierde kindje, zowel jongens als meisjesnamen. Onze kinderen heten Pij Fiene en Seem (de 2 jongensnamen staan achterstevoren) Wie heeft er mooi suggesties? Bij voorkeur Nederlands, niet langer dan 2 klanken. Bedankt alvast!!
Ik dacht even "Ijp" wat een aparte naam Haha. Jongensnamen: Tom Tim Luuk Sam Ferre Siem Bram Mats Jesse Robin Stef Cris Wesse Lasse Joost Jim Rick Lars Jeroen Bas Jord Mark Vincent Meisje: Sofie/Sophie Anna Linde Anke Mara Jolien Liese Lotte Hanna Elin Esmee Jenna Lou Roos Rosa Dorinda Sanne Succes x
Koen Mats Niek Mick Daan Rens Loek Pim Gijs Huub Jens Niels Senne Lieke Meike Nieka Britt Evi Jasmijn Lisa Sofie Maaike Eva
Mink Sten Rune Kjeld Jelte Stan Zeb Noud Zeger Faber Wout Faas Derk Ties Loek Kick Thom Sjors Jort Jacco Rens Abel Cas Merijn Lieuwe Tuur Twan Mats Sebas Viggo Reina Lune Jana Maaike Mette Jolijn Anthe Mirre Keet Jula Miah Nele Karlijn Cato Diede Diese Emmie Juul Manon Nine Rona Meike Jinthe Lotte
Eerste waar ik aan denk: Bram Bas, Boet, Brent, Chris, Daan, Dex, Gijs, Kaj, Koen, Lars, Lenn, Lex, Loek, Luuk, Niek, Noud, Pim, Quint, Raf, Rens, Rik, Sam, Stan, Stijn, Sven, Thijs, Tijn, Tom, Wout Cato vind ik er heel mooi bij! Anne, Anouk, Bente, Dana, Ella, Emma, Eva, Iris, Isa, Linde, Lisa, Liset, Loïs, Lotte, Luna, Nienke, Nikki, Nora, Nori, Nova, Pippa, Rosa, Sara, Tanja, Tessa, Thirza, Vera
Jongen: Niek Siem Job Ard Joris Jens Gijs Thomas Daan Simon Luuk Meisje: Marthe Evie Dinah Laura Tessa Yinthe Anne Lara Rosa Sarah Minke Hiske
Ik dacht ook Ijp Ijp, F.iene, Seem en... Rosa! #1 Nora Flore Cato Mare Karen Belle Bloem Ivy Sita Dafne #2 Meike Nova Jorien Daniek #3 Joep Niek #3 Siem Romke Daan Diede Thije Ties Siemen #1 Thijmen #2 Daniël Judah Frank Lars Leon Maarten Paul Pieter Derk Derek Duuk Dies Luuk Heb mn top 3 voor combi met je andere kinderen aangegeven met cijfers. Ben 'los' meer weg van Thijmen dan van Siemen, maar vond m net iets beter passen, en leuke bijkomstigheid dat veel letters van je andere kinderen hun namen erin terug komen
Super bedankt voor de ideeen! De namen Roos, Cato en Rosa vinden we zelf mogelijke kanshebbers. Mijn man is helemaal weg van floortje... Voor een jongen zijn sam, daan, thijmen, mats mogelijke kanshebbers. Meer ideeeen zijn zeker welkom! En bedankt voor jullie input
Hihi grappig, ik heb Mats niet eens geopperd zie ik nu Die zet ik meestal wel bij de reacties namelijk Kennelijk kwam ie dit keer niet in me op. Erg leuke namen verder! Twee ervan zijn zelfs een neefje&nichtje bij ons Floortje ook erg leuk. Had zelf Flore geopperd. Nadeel vind ik wel dat je dan een F.iene en Flore hebt (beiden beginnend met de F <- niet praktisch met de post, en eindigend op dezelfde klank). Vandaar dat Rosa ook mijn #1 was. Was de eerste die icm. de namen van je oudste drie in me op kwam (deels doordat 'Seem' ook een naam uit de natuur is en ik F.iene ook "natuurlijk" cq. lieflijk vind klinken en 'Pij' doet me denken aan het gehip van een vogeltje (vraag me niet waarom)), en daarnaast dus goed passend bij de rest vanwege een andere beginletter én andere eindklank.
De namen die je kinderen hebben, vind ik echt geweldig. Ik dacht eerst Job maar lijkt teveel... toen dacht ik Meis maar lijkt ook teveel... Nu denk ik aan: Roos, Fleur, Aaf, Kaat en Tess. Daan, Luuk, Sep, Tijs en Tim. Sowieso succes met kiezen