Hi iedereen, de jongensnaam staat vast. Dat gaat Owyn worden. Nu nog veel twijfel bij de meisjesnaam. Ik heb laatst een topic gehad over de naam Melody. De mama van Melody ken ik vrij goed, goede band met haar, heb het met haar over de naam ook "gebruiken" gehad en ze vatte het op als een compliment. Onze eerste zoon zijn naam lijkt ook veel op de naam van haar zoontje (Aiden en Cayden) Wat vinden jullie van de combinatie Owyn & Melody? Iemand nog andere ideetjes?
Nog steeds een erg mooie combinatie... maar zou hem niet gebruiken wanneer iemand zo dichtbij je de zelfde naam heeft...
Aangezien Owen/Owyn Welsh is heb ik even gekeken wat hier leuk bij past. Melody vind ik zelf niet zo en als je al een goede vriendin hebt met een dochtertje met deze naam zou ik toch even verder kijken. Misschien leuk: - Crystin - Cerys (erg leuk. uitspraak: suh-ries) - Gwen - Eryn
Wat fijn dat je het er gewoon over kunt hebben met de moeder van Melody en dat ze het als een compliment ziet, maar persoonlijk zou ik het echt niet doen. Als ik het goed heb begrepen heb je dan twee halfzusjes met dezelfde naam, je man twee dochters die allebei Melody heten (vooral dat lijkt me voor het betreffende meisje echt niet leuk, een beetje alsof ze vervangen wordt) en jij een dochter en een stiefdochter die hetzelfde heten. Wel balen zeg als jij dat ook zo'n mooie naam vindt (maar heb je nu niet eigenlijk al een soort bonusdochter met de naam Melody?). Hopelijk vinden jullie een goed alternatief. Nog een paar suggesties: Felicity Ebony Ivory Alyssa Yentl Cerys spreek je naar mijn weten ongeveer uit als "Kerris". Ik ken in ieder geval wel een meisje uit Wales dat zo heet. Succes met de naamkeuze!
Als de vader van de Melody dezelfde vader is van jouw melody vind ik het echt belachelijk. Of het nou een leuke naam is of niet. Er zijn wel meer leuke namen. Twee zusjes met dezelfde naam .. de gedachte alleen al.
Wow, verwacht je een tweede tweeling? Proficiat! Aan namen heb je bij mij niets, ik houd van oer Hollands.
Als je perse Melody wilt dan moet je dat doen maar ik vind het erg vreemd en het lijk me voor de zusjes helemaal niet leuk. Ik denk dat 95% van je omgeving hetzelfde zal denken en dat ze er heel veel vragen over zullen krijgen... Er zijn zoveel namen, waarom perse 2 zusjes dezelfde geven?
Als het om 2 half-zusjes gaat, zou ik zeker niet dezelfde naam kiezen (Melody) suggesties Brittany Tiffany Dakota Courtney Liberty Justice Cassidy Journey Savannah Montana Misschien vind je op deze site nog iets : Baby girl names like Melody
Zou ik Melody zeker niet kiezen. Vind een hele rare situatie en snap ook niet helemaal dat je vriend ok vindt dat zijn twee dochters dezelfde naam zouden hebben. Vind ook een beetje sneu voor je dochtertje, alsof ze geen recht heeft op haar "eigen" naam Misschien Melody als een tweede naam is een optie?...
Wow, als het om 2 (half)zusjes gaat zou ik het echt NIET doen. Vind je man dit wel goed dan, twee dochters met dezelfde naam?
Ik vindt 2 zusjes met dezelfde naam echt not done! Zou een hele vreemde situatie worden, ook als de meiden straks opgroeien.. Misschien Felicia Felicity Alicia Charity Chelsea Valerie Valentina
Haha je hebt Charity in het rijtje staan. Is dat niet wat vreemd? Haar zusje heet hetzelfde. T is net de bedoeling dat we geen van de al 'in gebruik ' zijnde namen gaan kiezen...
Melody zou ik dus helaas niet doen vanwege het stiefzusje. Cayden, Charity & Fayley en Owyn &... Abby Alyssa Amy Ashley, Ashlyn Aubrey Audrey Aylin Bailey Binny, Bindy Brynley / Brinley Brynn Cady / Kadey / Cadey / Kaydee Daphny Darcy / Darcey Ebony Elvy Envy Eveny, Evony Florry, Flory Ginny Hadley / Hedley Harley Hayley / Hailey Idony Ivory Ivy Izzy Janey Jayley Jayne Jazlyn / Jaslyn Jesley Jessey / Jessy Jincey Jinty Jody Joy Kailey / Kayley Katy Lacy Laney Lesley Libby Lilly / Lily Lindsey Lindy Linley / Linly Linny / Linney Lively Livvy <3 Lucy Macy Marley Marny May Mayley / Mailey / Maley Melany / Mellony Melly / Melley / Malley Miley / Myley Milly Mindy Minny Minty Molly Myrna Nicky Nory Nyah Polly Quinley Quinty Raeley / Raley / Rayley Raelyn / Raylin / Raylyn Raney / Rainy / Rainey Riley / Ryley Romy Rosy Roxy Ruby Sandy Shay Shelby Shelly Silvy Skye / Sky Stacy / Stacey Sunny Tenley Tessy Tibby Tiffany Tinley Tory Vanity Verity Zoey Zit hier nog iets bij?
Misty.. Die van Pokémon? Even wennen maar op zich best leuk! https://www.google.nl/search?q=misty&safe=off&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI94Or26n_xwIVBjsUCh3FBQr6&biw=1366&bih=643
Misschien heb je hier ook nog wat aan.. People who liked Melody also liked: Aaliyah Afternoon Alberta Alicia Amethyst Ana Artemis Blaze Canary Cappella Caprice Colette Darby Dove Felicia Giselle Harmony Helene Hilary Jewel Kiera Lilo Lotus Maggie Magnolia Mandolin Mariah Marilyn Maya Mya Nadia Noemi Nola Pamela Piper Rhapsody Rhiannon Skye Sonata Susan Willow Winifred > Names Similar To Melody | Nameberry.com Musical baby names: Aria Bell Cadence Cadenza Calliope Caprice Celeste Clarion Etude Harmony Harper Jazz Lyric Mandolin Piper Raga Rhapsody Selah Seraphine Symphony Viola > Musical Baby Names - List | Nameberry.com Mermaid baby names: Adella Alana Andrina Ariel Arista Avalon Azalea Beatrice Coralia Diana Dominique Doris Jewel June Lola Lorelie Madison Marina Miranda Mishell Molly Nerissa Nixie Oceane Ondine Oona Pearl Sabrina Shellina Sybil Undine Venus Waverly > Mermaid Baby Names - List | Nameberry.com