wat vinden jullie leuke jongensnamen, houden jullie van kort en stoer, of juist van lange namen? ik vindt lucas, milan, levi, jayden, nathan, en ivan heel erg leuk
Ik vind uit jouw rijtje natuurlijk Milan leuk! En Nathan ook als je t op zn Nederlands uitspreekt. Verder hou ik echt van kaknamen, zoals Julius, Olivier, Lucius, Lodewijk, Pepijn, ....
ik vindt de jay namen echt geweldig bv jay , jayden, jayson, jaysen, jaylen alleen man lief is er niet zo weg van hihi
ik houd van echte kaknamen voor zowel jongens als meisjes. Lucas en Milan vind ik van jouw rijtje leuk, de andere namen zijn niet mijn smaak.
Hou ook van de namen Keano Jayden Jason Dylan Riley Levi Dani Damian Ken ook allemaal pasgeboren babys van vrienden met bovenstaande namen
Ons zoontje wordt in november geboren, en krijgt de naam Levi ik wil er alleen nog een 2e naam bij , maar we vinden het zoooo moeilijk
Echt een leuke naam! Helaas was de naam al bezet uit de omgeving.. Ik ga met je meedenken voor een 2e naam.. De 2e naam kwam bij ons op met 36 weken, ben met 38.5 bevallen, dus je hebt nog even de tijd Ik ga nu slapen, kom er morgen op terug!
haha is goed, ik vond noah wel een leuke naam, maar dan heb je 2 korte levi noah achternaam is ( hoogenraad ) hmmm moeilijk moeilijk moeilijk haha Mijn dochtertje is op 13 september geboren ipv 11 oktober die kwam 4 weken te vroeg hihi dus voor 36 weken wil ik het wel weten haha
Korte namen! Sam, Quin, Noam, Louk / Loek, Kéan, Izar... Verder heb ik een zwak voor deze namen: Merlijn, Marlijn, Merijn, Jip, Maurik, Jurrijn, Jorrijn, Jorben, Sten, Ivar, Emiel, Remi, Lode, Mauk, Sen, Sem, Brem, Sepp / Seb, Seppe, Sebbe, Sibbe, Tobias, Lukas, Viktor, Oskar, Esben, Iben, Fedor, Biek, Felix, Raaf, Lenn, Jorre, Jisse, Tibbe, Abel, Jelte, Floris, Mees, Wolf, Woud, Nero, Stas, Moos, Mus, Jorian, Joren, Maran, Jurren, Loïc / Lowiek, Ronan, Rowin, Toben, Tobin, Mos, Roek, Fender, Jerre, Silven, Silvijn, Teun, Siem, Tijm, Ysmar, Torben, Ture, Tore, Jori, Ceder, Tuil, Levijn, Bengt, Kjell, IJze, Olaf, Tuur, Daas, Luq, Turias / Thurias, Silvander, Leander, Nisse, Nanno, Nando, Den, Wander, Lander, Warre, Ries, Roar, Runar, Rune, Thor, Torre, Riven, Polle, Pol, Ocke, Ocker, Onne, Jarne, Jelle, Borre, Vosse, Stian, Danté, Dem, Dev, Diem, Dim, Das, Rink / Rinck, Odis, Otis, Odin, Tisse, Tobe, Riv, Zef, Maxim, Jorrik, Isha, Lev ... Vind 't altijd wel leuk als iemand z'n kind zo noemt
Michelle, grappig de namen van onze kinderen staan op je lijst En Merlijn vind ik echt een super naam, zo mooi!
misschien een domme vraag hoor ( ben blond haha ) maar hoe spreek je de naam lev uit? gewoon leef? wij vinden de naam levi weer heel leuk haha scheelt maar 1 letter
Revi vind ik heel erg leuk... toch net iets anders als Levi maar komt niet zovaak voor. Ayden is favoriet bij mij.
Ik hou van korte stoere namen. Vooral bij een jongen. Als wij ooit een zoontje krijgen gaat ie Luuk heten. Uit jouw rijtje vind ik Milan en Lucas heel erg leuk. Stonden ook op ons lijstje maar Luuk klinkt net wat lekkerder bij onze achternaam.