La.urie vind ik leuk Al associeer ik de naam nog wel met deelnemer uit expeditie robbinson. Zal wel weer overwaaien. Emme. lie komt op mij wat geknutseld over. Verwarrend met Emily, wat meer gangbaar is volgens mij.
De uitspraak wordt dan ook eeeemilie. Ik ken een Emmelie dus voor mij ziet het er normaal uit en ik vind de naam mooier dan Laurie dus Emmelie gestemd!
Ik vind E.mmelie niet mooi geschreven. Als de keuze was Emily of L.aurie, had ik wel Emily gekozen. Maar nu zou ik L.aurie doen.
Emmelie gestemd. Vind ze allebei wel wat hebben, maar heb bij Laurie nogsteeds de associatie met de (ik vond r niet zo leuk overkomen) Expeditie Robinson deelneemster. Vind Laurie ook echt wel wat engelser overkomen. Ben ik zelf niet echt weg van, engelse namen.. Andere ideeën qua schrijfwijzes/in deze trant: Emmelee / Emmalee Emmeleigh / Emmaleigh Emily Emilia Millie Emme Emke Emre Laure Lauren Laurien Lòren Lorèn Laureen Loreen Laudy
Emily (zo gespeld) of iets van Lauren. De namen zo gespeld vind ik niets. Vooral bij Emmelie gaan mensen denk ik fouten maken.
Onze dochter heet Emily. Vind het nog steeds een prachtige naam. Op de basisschool had ikzelf wel een E. mmelie in de klas. Laurie vind ik persoonlijk niet zo mooi
Ik vind Laurie meer een naam voor mannen, dat komt omdat ik meerdere mannelijke Laurie’s ken. Maar daardoor vind ik het niet bij een meisje passen. Lauren vind ik veel leuker. Qua spelling vind ik Emily veel mooier dan Emmelie.