Hallo, Ik zit met een probleem ik ben zwanger van onze tweede we weten dat het ook weer een jongen wordt maar de eerste is vernoemt naar de beide opa's. Maar als het een meisje was dan zou het marianne jansje annegien heten naar mijn overleden zus en tante, maar nu wordt het een jongen en zou het wel leuk vinden dat deze ook wordt vernoemt maar nu weet ik niet welke jongensnaam ik hier als roepnaam van de namen MARIANNE JANSJE ANNEGIEN kan maken. Heeft iemand een idee. Groetjes janette
ow pff, dat is lastig zeg.. hier misschien wat ideetjes marianne: jan(ne) marius rian/ryan Marijn Marinus jansje: jan jannes jannik annegien: anner gino geertjan anno andrien Giulian Gian Gillean persoonlijk vind ik mooi: Marijn Jannes Giulian (dat laatste uitgesproken als Julian)
Zo hee, dat is inderdaad moelijk! Een paar ideetjes: Marianne: Marinus Marius Marijn Jansje: Jan Johan Annegien: Anne Arne Roepnaam: Arne Jarno Andries Adrian Mark/Marck Jan-Marck vind ik ook heel mooi! Maar je moet wel van dubbele namen houden dan.
Allemaal heel erg bedankt met het mee denken voor een naam voor onze tweede. Maar we hebben een naam gevonden. Ik wil ellaa in het bijzonder bedanken we noemen onze tweede namelijk marijn we vonden dat een super mooie naam en dat is en bleef maar in onze gedachten zitten. Groetjes janette