Graag jullie mening! Is Rubin een jongens-, meisjes-, of unisex naam? En wat is leuker? Deon of Rubin? Bedankt alvast voor het meedenken!
Ik vind Rubin het leukst van deze twee. Al krijg ik een beetje het gevoel dat het een combinatienaam is van Ruben en Robin. Vind het geschreven als Rubin wel echt een jongensnaam. Robin unisex. Deon vind ik niet zo mooi. En denk aan combinatie: Leon/Dion. Dion/Dyon vind ik mooier dan Deon.
Absoluut Rubin al vind ik het inderdaad een combinatie van Ruben en Robin. Ik zou dan eerder voor 1 van die gaan. Deon vind ik echt klinken als een naam die je zelf verzonnen hebt omdat je orgineel wilde zijn o.i.d. Dan zou ik zelf eerder voor Dean gaan of Leon. Maar ik hou niet zo van geknutselde Namen persoonlijk.
Beide niet echt geknutselde namen. Tenminste niet door mij. ben ze beide tegen gekomen en spreken me beide aan. Bedankt voor jullie reactie
Deon. Rubin vind ik niet mooi. Ruben wel erg mooi voor een jongen en Robin prachtig voor een meisje. Maar Rubin vind ik niks, een slechte combinatie van twee hele mooie namen. Deon klinkt wel stoer en leuk!
Mijn zoon heet RubEn dus niet RubUn... misschien vind jij dat ook wel leuk... BEN bedoel ik. anders kies ik voor Rubin.