Ik twijfelde in eerste instantie tussen novan en silvan. Maar met deze uitleg zou ik zeker gaan voor silvan. Prachtige namen! Alessia en silvan.
Ondanks dat ik Silvan een mooie naam vind ben ik toch nog niet overtuigd. Vind het zo raar als je het afkort, Sil voor een jongen . Gelukkig hebben we nog even de tijd.
Sil vind ik voor een jongen, Siel een meisje. Lijkt raar, maar is voor mij een verschil. Dus afkorting Sil voor een jongen kan best. Het zijn alledrie geen namen die ik zelf zou kiezen, maar ik vind Silvan ook het beste passen. Ik vind deze (italiaanse) ook mooi bij A.lessia: Renzo Matteo Roman Milan Ilario Luca
Dankje, kan ik dat iig loslaten . Luca vind ik ook een hele leuke naam! Alleen vriendlief is erg moeilijk en vind niks leuk wat ik voorstel.
Wat mij betreft Silvan met stip op 1 (zeker in combinatie met de naam van je dochter). Novan en Livan lijken in mijn hoofd te veel op nova en liva
Sylvan! Syl is een jongensnaam toch? En anders Ylvan? Of elvan? Das wat lastiger afkorten (en dan gaan ze het weer verlengen )