We vinden zoooveel verschillende soorten namen leuk, maar nu zijn we eruit dat we iets in de richting willen van een "mooi tropisch bloemetje". Een naam dat je daaraan doet denken. Een paar namen die we nu hebben: Leilani Noïla (noo-iela) Isla Noélani
Ik zou dan voor isla gaan... Ik wil niet rot over komen maar de rest is gewoon amper uit te spreken en te schrijven.... zou daar wel een beetje rekening mee houden
Lotus? Ik moest ook nog aan Tiare denken, die ruikt zo lekker Aanvulling: ik dacht dat Isla 'eiland' betekent toch? Geen bloem?
Ik zou dan ook meer richting lotus gaan. De namen zijn allemaal best lastige namen behalve isla, maar naar mijn idee betekend dat juist eiland. Anders ken ik ook een kindje wie Maua heeft. Dat betekend bloem en is Afrikaans geloof ik
Leilani en Isla vind ik mooi. Andere opties: Amarantha Anemoon Eolande Fioralba Jui Kalei Lihua Linnea Loa Maylea Mulan Moala Ronah Zara Zinna
Ik vind Leilani wel leuk! Anders misschien: Leia Einora Begrijp ik trouwens goed dat jullie niet persé naar een daadwerkelijke bloemennaam op zoek zijn, maar naar een naam die 'klinkt als'?
Ja, hahaha!! Beetje verkeerd uitgelegd inderdaad. Dus niet een echte bloem.... Lotus etc neeeee... Meer een naam wat je daaraan doet denken.
Oops blijkbaar was t niet helder.. Ik ben niet op zoek naar een bloemennaam/naam die bloem betekent... maar (hoe leg ik dit uit!) een naam in de trand van: - Hawaiiaans/eilandennaam - Tropische naam Het moet in t engels (US) goed kunnen.
Lanai Malia Kaya Alamea Cinta Tiana Phoebe Nikita Tallulah Laila Xenia Gaia Gioya Noralie Verena Arabella Louan Anais Ivana Rosana
Leilani / Leilana vind ik erg mooi klinken, inderdaad als een tropisch bloemetje Ook wat Pasta hierboven noemt <3 Lyana, Mayumi. Ik moet denken aan de nieuwste Pixar film, qua sfeer. Vaiana Moana Saïna
Eléa, Eléïs Ila Ilima Iluna Junia, Junis Kaia / Kaya Kaila Kalani Kaléa, Kaméa Lani Leia Lilo Lima, Lita Lua / Loua Maia / Maya Malia Maui Mauri, Maudi Mayari, Mayara Meloua, Maloua Moana Naia Nalani Nani Nika Nona, Nola Rana Vaiana Vita
Araflora, exotische flora & meer - Orchidee 'Masdevallia x Liana (yellow)' Liana Araflora, exotische flora & meer - Orchidee 'Vanda x hybrid' Vanda Araflora, exotische flora & meer - Vesicularia dubyana 'Java mos' Java Araflora, exotische flora & meer - Drosera (Zonnedauw) Sera Araflora, exotische flora & meer - Genlisea (Kurketrekkerval) Lisa of lisea Araflora, exotische flora & meer - Trompet bekerplant ´Sarracenia flava 'Sand Creek' Sarra