Hallo dames, Hopelijk kunnen jullie ons een beetje een richtlijn geven, heb namelijk al zoveel sites afgestruind voor DE naam! We weten dat we een ZOON krijgen en zijn hier erg blij mee, alleen de naam is nu een groot struikelblok! Weet dat we nog even de tijd hebben, maar vinden het prettig om aan de naam te wennen! Wij zijn van de orginele namen, korte en stoere jongensnamen. En natuurlijk passend bij de naam van onze dochter C.henna. Hopelijk kunnen jullie ons helpen, alvast bedankt!
Wouw zo snel al reacties! Allemaal leuke namen maar nog niet DE naam. Wij trekken erg naar de engelse/amerikaanse en keltische kant. Ik vind Reeve echt helemaal geweldig maar man lief totaal niet! Verder iets in de trant van Dean, Lenn, Sem, Vince, deze staan op het lijste maar zijn het ook net niet! Dus HELP!!!!!!!
seth nigel kyano kyan Liam Jim Ryan Boaz Mike Scot Len Tim Finn Mats Raf Dex Collin jowy bret cay fer gio gino jaz cas kay milan Joël owin pelle kjeld quint quin ray roy sem stef vic wes xavi yve zion
Raven Roan Kayne Collin Liam Owen Nathan Maddox Rody Lennon Aiden Vince Vigo Miles Travis Jones Skip Tayler Ethan Ronan Quinn Milo
Tycho Keano/Keanu Dilyano/Dyliano Jesse (djessy of jesse uitgesproken) Sidney Dario Davino Nio Neo Zion Zao Veel succes!!!
Bedankt voor de namen Dames, zaten er zeker naar mijn mening een paar bij maar manlief wuifde ze zo weer weg, echt dit wordt nog een ramp! Heb er nu al nachtmerries over dat het straks geboren wordt en nog geen naam heeft! Kan het moeilijk pinkeltje noemen, zo noemen we het nu voor onze dochter of we zeggen je broertje of de baby. Nog meer namen zijn zeer welkom! Ik weet het echt even niet meer, maakt ook niet uit of het lang of kort is als het maar bij de naam van mijn dochter past! HELP!
Chenna en Jay Chenna en Jason Chenna en Damian/Damien Chenna en Vinny Chenna en Donny Chenna en Boy Chenna en Duane/Dwayne
brandon calvin desmond justin deavin damon egon daniël dany ferran dustin deacon nigel jason moreno giovanni jayvano milan keano liandro alessio damien mercy tyron urvine bruce kenjie liam stefan stefano rowin roan gyam tyago gilles marvin melvin bas thomas alexander jasper falco devin dex raoul remon mike jesse bjorn quinten quincy quint vince
Albin Amani Amaro Arlen Arvin Ashton Aurélio Azim Bence Benji Bento Bertan / Berdan Bhodi Bojan Bowy Brentley Bryce Caio Caspian Daine / Dayne / Dane / Dain / Dayn Danick Darik Dario Davis Densley Derick Dev Diano Diëgo Dio Dylan Eliah Elroy Elton Elvin Esben Evian Fabi Fedja Feie Felix Ferdy Finnian Flinn Flynt Ghilas Ilai Ilan / Ylan Ilian Imani Isaï Isaia Isha Ishan Jaël Jamari Jannik Jari / Yari Jarnick Jarno Jaro Jaroah Jaron / Jarón Jenoah Jero Joram Jore Jori / Yori / Jory Jorim Jorrick / Jorrik Josia Josip / Yosip Jossip / Yossip Kayan Kenji Keoni Kian Kyani / Kiani Lauro Lawi Lazlo Maico Mairo Mareno Marnik Maro Matiz Maurijn Maurik Maxím Miro Mizo Moaz Naël Niam Nika Nilan Nio Noury Nyano Paco Raiven Ramzi Rani Raven Ravi Revy Rex Riko Rino Robbe(n) Roben Rodi Romero Romin Roni Rouan Rowen Rowin Saro Selian Shivan(o) Sian Sico Simao Sylven / Silven Taran Tarik / Tarek Taro Thias / Thiaz / Tias / Tiaz Thibe / Tibe Thibo / Tibo Thomé Tiam / Tiamo Tian / Tiano Tibor Tilo Timar Timée Tiuri Tobe Tobiah Tygo Varo Veli Veron Veyron Vico Xabi Xavi / Xavy Xian Yano / Jano Yasha Yavi / Javi Yusri Zaya Zef / Zev / Sef / Sev Zian Zino Zit hier iets tussen?
Hey Mau! Lastig joh! Wij zijn er gelukkig al uit voor zowel een jongen als meisje! De naam hier al een paar keer voorbij zien komen en dat wordt hem dus niet bij jullie hahaha mooooi! Ik vind Roan leuk bij Chenna! Chenna en Roan staat ook leuk bij jullie achternaam! Succes! De 20e kunnen wij ons focussen op een jongens of meisjes naam!