Ik vind Lenny wel heel leuk. Heb er bij onze zoon heel lang over getwijfeld. Uiteindelijk niet geworden omdat ik het voor een volwassen iemand toch niet zo passend vond. Lenn vind ik echt helemaal niks.... Vind ik Lennard nog leuker. Succes met je keuze
Lenny, best leuk! Ken een schattig kindje dat zo heet. Of Lennart! Lenn vind ik echt verschrikkelijk, net als Senn, Finn en die hele hype
Ik iemand die lennart heet, op de basisschool was het lenn en Lenny maar nu is hij 27 en noemt zich al ruim 10 jaar gewoon bij zijn volledige naam. Ik hou van lange namen dus zou lennart kiezen en dan Lenny noemen, maar als je van korte namen houd zou ik indd kiezen voor lenn en dan Lenny noemen
Ik heb me bij het kiezen van een naam afgevraagd of het ook nog leuk is als je 50 bent en directeur, arts of advocaat. Zeg nou zelf... Lenny Jansen klinkt niet als iemand met een beetje goeie baan, maar als iemand waar je een tweedehands auto koopt. Lennart Jansen daarentegen klinkt heel anders. Kan prima een musicus zijn, een journalist of een advocaat. En dat je m dan de eerste tig jaren Lenn en Lenny noemt is logisch, lijkt me. Zoon van een vriend heet Oliver en dat is nu ook nog Ollie.
Mwah, ik ken anders genoeg directeuren/zelfstandig ondernemers die zulke namen hebben? Harry, Benny, John (uitgesproken als Sjon), Marly, Conny... De meeste wel van een of twee decennia boven mij, maar dan nog. Zegt imho minder dan directeur Delano Jansen. Los daarvan vind ik wat jij zegt persoonlijk wel het leukst: een lange sjieke naam met leuke afkorting, dan kan kind altijd nog beslissen welk van de twee hij/zij wil gebruiken. Dus Lennart -> Lenny zou ik zelf ook sneller kiezen