Hallo, Gisteren hebben we te horen gekregen dat we een zoon verwachten na 2 dochters!! Super leuk, maar we vinden het heel moeilijk om een leuke jongensnaam te verzinnen (gelukkig hebben we nog even...) Bij onze meiden nooit over hoeven nadenken, we wisten al snel dat het meisjes waren. Wensen: - het moet passen bij de namen T.essa en M.irthe - liefst 2 lettergrepen, maar is geen harde eis - liever niet beginnend met een T of M Hopelijk hebben jullie leuke suggesties, bedankt alvast!
T.essa M.irthe & Lennart T.essa M.irthe & Jesper T.essa M.irthe & Joris T.essa M.irthe & Ruben T.essa M.irthe & Simon T.essa M.irthe & Pepijn T.essa M irthe & Lucas
Lukas Ferre Casper Jonah Axel Wessel Wander Laurens Jurre Julan Kieran Joren Jesper Joris Guido Seger Otis Silvijn Sebas Nathan Nero Roan Robin Stefan Pepijn Rutger Harmen Hugo Vigo Vincent Jacco Silas Hidde Renzo Ruben Felan Ivo Robert Dieter Novan Wieger Joas Reinout Leander Derk Boris Joep Yari Dinand Arthur Robijn Armand Olaf Gabriël Camiel Cyril Jurgen Anton
Mathijs / Thijs Luuk Lucas Daan Ruben Niels Jurre Levi Duuc/Duuk Pepijn Merijn Stan Rowan / Rohan / Roan Siem Remy
Jesper vind ik erg leuk, mijn man helaas minder. Zelfde geldt voor Ruben. Man is weg van Lucas, maar ik ken er teveel in mijn omgeving Rest is onze smaak niet. Bedankt voor het meedenken!
Niet helemaal onze smaak helaas, merk dan toch wel duidelijk de voorkeur voor een iets langere naam maar David en Hidde zijn het niet. Lars vind ik dan wel weer best leuk gek genoeg Bedankt voor het meedenken!
Dat is een hele lijst, dank je wel! Zitten zeker een aantal leuke namen tussen Ga er zeker een paar met mijn man bespreken, kijken wat hij leuk vindt.
Dank je! Luuk, Lukas, Ruben en Rowan vind ik leuk Nog geen wauw gevoel maar dat moet bij mij altijd even groeien.
Liever niet inderdaad, vind het met M.irthe dan wat Jut en Jul worden. Ruben en Jasper leuk, de rest minder Bedankt!
Grappig, Aaron en Jesse had ik ook net op het lijstje gezet. Ivan is al vergeven, de rest vind ik niet zo. Bedankt!