We hebben een lijstje kunnen maken Ben heel benieuwd wat jullie zouden kiezen. andere opties zijn ook zeker welkom!
Senna is toch een meisjesnaam? Ik ken tenminste een meisje dat zo heet. Ik heb voor Joris gestemd. Super leuk! Stan vind ik ook leuk maar minder leuk dan Joris. Felix en Boris associeer ik met dierennamen.
Ik vind joris niks. Doet me denken aan een slungel die vroeger bij mij in de klas zat haha Felix poezennaam Boris hondennaam Stan vind ik ok.. Senna echt een hele leuke naam
Ik gok dat het om jongensnamen gaat.... dan valt Senna voor mij af want das zo'n unisex naam waarvan ik in verwarring raak of het nou een jongen of meid zou zijn als ik dat op papier lees. Ken ook veel meiden met die naam. En doet me daarnaast denken aan n Berner Sennen hond. Boris vind ik een hondennaam. Felix een kattennaam. Joris geweest/ouderwets. Stan: kort maar krachtig. Die dus
Ik ken een jongen die Senna heet. Op zich niks mis mee. Desalniettemin heb ik op Joris gestemd want dat was onze tweede keus voor jongensnamen.
Ik vind Senna ook een meisjesnaam, en Joris echt een jaren 80/90 naam. Stan wat nietszeggend. Boris en Felix vind ik beide leuk, waarvan voorkeur voor Felix.